וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 20 מתה לאחר שטיפסה על עמוד חשמל בראשון לציון

12.1.2019 / 18:05

שני צעירים טיפסו על עמוד חשמל בראשון לציון וחולצו על ידי כוחות הכיבוי. צוות מד"א שהגיע למקום מצא את הצעירה מחוסרת הכרה ונאלץ לקבוע את מותה. בן זוגה לא נזקק לטיפול רפואי. בעקבות התקרית נותק זרם החשמל ושכונות רבות בעיר נמצאות בעלטה

צילום: מד"א

צעירה כבת 20 התחשמלה היום (שבת) למוות ברחוב הקוקייה בראשון לציון. הצעירה יחד עם צעיר נוסף טיפסו על עמוד חשמל בגובה רב, וחולצו על ידי כוחות הכיבוי. צוות מד"א שהגיע למקום מצא את הבחורה מחוסרת הכרה ונאלצו קבוע את מותה. הצעיר לא נזקק לטיפול רפואי. בעקבות התקרית ניתקה חברת החשמל את קו המתח הגבוה ושכונות רבות בעיר נמצאות בעלטה. מחקירה ראשונית עולה כי ההרוגה היא תיירת מאוקראינה שטיפסה מסיבה שטרם התבררה ובן זוגה טיפס אחריה על העמוד.

חובש רפואת חירום במד"א שחר חזקלביץ ופרמדיק מד"א שמוליק גלבשטיין, שהגיעו למקום, סיפרו כי "ראינו גבר ואישה לכודים בתוך עמוד חשמל בגובה רב כשהאישה מחוסרת הכרה. בתיאום באמצעות מוקד 101 של מד"א יצרנו קשר עם חברת החשמל על מנת לנתק את זרם החשמל בעמוד. כוחות הכיבוי שטיפסו על העמוד הורידו את שני הנפגעים. האישה הייתה ללא סימני חיים עם סימני התחשמלות ולא נותר לנו לקבוע את מותה. הגבר נבדק במקום ולא נזקק לטיפול רפואי".

עוד בוואלה! NEWS:
"אוצר מודיעיני": חמאס חושף פרטים חדשים על המבצע בחאן יונס
איזנקוט על התבססות איראן בסוריה: "סולימאני משחק במגרש שבו הוא חלש"
"הרס בכל מקום": שני הרוגים ועשרות פצועים בפיצוץ בלון גז במרכז פריז

צעירה בת 20 מתה מהתחשמלות לאחר שטיפסה על עמוד חשמל בראשון לציון, 12 בינואר 2019. מד"א
זירת האירוע, היום/מד"א
צעירה בת 20 מתה מהתחשמלות לאחר שטיפסה על עמוד חשמל בראשון לציון, 12 בינואר 2019. מד"א
זירת האירוע, היום/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully