וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם 137 מיליארד דולר: מנכ"ל אמזון ג'ף בזוס מתגרש מאשתו

אחרי 25 שנות נישואים, בזוס ורעייתו הסופרת מקנזי הודיעו יחד על פרידה. "אנחנו אסירי תודה על כל שנה שבה היינו נשואים", אמרו השניים. "נותרנו משפחה ואנחנו נישאר חברים"

מייסד אמזון, ג'ף בזוס וגרושתו מקנזי בזוס בבוורלי הילס, קליפורניה 2018. רויטרס
בזוס ואשתו/רויטרס

מנכ"ל אמזון ג'ף בזוס, האיש העשיר ביותר בעולם, מתגרש מאשתו מקנזי אחרי 25 שנות נישואים - כך הודיע היום (רביעי) הזוג בהודעה משותפת בטוויטר. "אחרי תקופה ארוכה של חיפוש אחר אהבה וחיים בנפרד, החלטנו להתגרש ולהמשיך בחיינו המשותפים כחברים", מסר הזוג. לזוג יש ארבעה ילדים, אחד מהם מאומץ.

אמזון, שנוסדה לפני 25 שנה, עקפה השבוע את מייקרוסופט והפכה להיות החברה בעלת השווי הגבוה ביותר בעולם. לפי מדד המיליארדרים של בלומברג, הונו המוערך של בזוס בן ה-54 הוא 137 מיליארד דולר, 45 מיליארד דולר יותר מביל גייטס. אשתו בת ה-48 היא סופרת שפרסמה כמה ספרים בשנים האחרונות.

"אנחנו חשים ברי מזל למצוא אחד את השנייה ואנחנו אסירי תודה על כל שנה שבה היינו נשואים", אמרו השניים. "אילו היינו יודעים שניפרד אחרי 25 שנה, היינו עושים זאת שוב. היו לנו חיים נהדרים כזוג נשוי ואנחנו רואים עתיד נהדר לפנינו, כהורים, חברים ושותפים במיזמים עסקיים, וכאנשים פרטיים שרודפים אחרי הרפתקאות. על אף שההגדרות עשויות להיות שונות, נותרנו משפחה ואנחנו נישאר חברים".

(עדכון ראשון 18:51)

עוד ידיעות מהעולם
סגן התובע הכללי בארה"ב, שחקר את המעורבות הרוסית, צפוי לעזוב את תפקידו
חמינאי: הסנקציות של האידיוטים מארה"ב חסרות תקדים

ההודעה המשותפת של הזוג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully