וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איים וסחט עדים: חשד נגד "מלך הזנות של תל אביב"

9.1.2019 / 12:34

ג'קי יזדי תושב רמת גן בן 69, נעצר לפני כחודשיים וחשוד גם בהלבנת הון. בימים האחרונים התלוננו שני עדים כי הוא איים וסחט אותם, ועל כן הוא נעצר בשנית. מעצרו הוארך ביום אחד בבית משפט השלום בתל אביב

יעקב, ג'קי,  יזדי, הבעלים המיתולוגיים של מועדון החשפנות ה"טרופיקנה" בזמן הארכת מעצרו- יוני 2010. אורי לנץ
על פי החשד, הפעיל שני בתי בושת גדולים עד לפני כמה שבועות. יזדי/אורי לנץ

ג'קי יזדי, תושב רמת גן בן 69 החשוד בהפעלת רשת של בתי בושת והלבנת הון, נחקר גם בחשד שאיים על עדים בתיק החקירה כי אם לא יחזרו בהם מעדותם - הוא יפעל נגדם באלימות. אמש הובא יזדי לחקירה בתחנת המשטרה ברמת גן ובסופה נעצר.

על פי גורמים במשטרה, יזדי נחשב לסרסור הזנות הבולט בישראל. על פי החשד הוא הפעיל שני בתי בושת גדולים במתחם הבורסה ברמת גן, "טרופי קנה" ו"טאג' מאהל", עד לפני כמה שבועות. הוא נעצר לפני כחודשיים בתום חקירה של יחידת יהלום של רשות המסים ומס הכנסה. טרם הוגשו כתבי אישום בפרשה, ובימים האחרונים התלוננו שני עדים כי הוא איים וסחט אותם.

היום (רביעי) דן בית משפט השלום בתל אביב בהארכת מעצרו. חוקר המשטרה ביקש להאריך את המעצר בחמישה ימים, בעוד הסנגור, עו"ד ישראל קליין, הציג לשופט מידע על מצבו הרפואי הקשה של יזדי, המתנייד באמצעות מקל הליכה, וביקש לשחררו. השופט עלאא מסרוואה קבע לבסוף כי המעצר יוארך ביממה. מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה כל מעשה הנועד לפגוע באזרח הנורמטיבי, לרבות ניסיונות סחיטה ואיומים הנעשים במטרה לשבש הליכי חקירה".

עוד בוואלה! NEWS:
על פי החשד הפעיל שני בתי בושת גדולים עד לפני כמה שבועות
רוסיה מגיבה על הדיווחים בישראל: לא מתערבים בשום בחירות
"ניצלו את תמימותי": עלו למונית עם תינוק - ועקצו את הנהג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully