וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ניצלו את תמימותי": עלו למונית עם תינוק - ועקצו את הנהג | צפו

9.1.2019 / 15:05

נהג מונית מהקריות "נעקץ" לאחר שאסף זוג הורים בשכונת הדר בחיפה. בשיחה עם וואלה! NEWS סיפר כי האישה ניצלה את הזמן כדי לגנוב ממנו כשסייע לבעל להכניס את העגלה לתא המטען. "הכסף שעבדתי עליו יום שלם הלך ברגע של עזרה לזולת". החשודים נעצרו

צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק

נהג מונית מהקריות נעקץ אתמול (שלישי) בערב על ידי זוג נוסעים מלווים בתינוק, שניצלו את תמימותו וגנבו את כספו. "רעה תחת טובה", הוא כינה את מה שאירע לו.

בהמשך, המשטרה הודיעה כי הסרטון שהופץ ברשתות החברתיות הגיע לידי חוקרי תחנת חיפה. החשודים, תושבי חיפה בגילאי 20 ו-30, נעצרו בתום חקירה מהירה. הם יובאו מחר לדיון בבקשה להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בחיפה.

הנהג, אביאל, סיפר לוואלה!NEWS כי הוא הגיע באמצעות קריאה של אפליקציית "גט טקסי" לאסוף את הזוג באחד מרחובות שכונת הדר הכרמל בשעה 21:25. "זוג הנוסעים עם התינוק עלו למונית", סיפר. "הנוסעת נכנסה וביקשה שאעזור לבעלה להכניס את עגלת התינוק לתא המטען כדי שהתינוק לא ישהה בחוץ בקור שהיה אז כ-12 מעלות וברוחות, וכך ניצלה את התמימות והשירותיות שבי".

עוד בוואלה! NEWS:
הסדר טיעון עם גונן שגב: יורשע בריגול וירצה 11 שנות מאסר
"מרגישים שנזנחנו": הדרוזים נאבקים על שריון נציג לכנסת הבאה
יותר מ-100 מיליון שקלים: 15 נעצרו בחשד להונאה בענף החקלאות בצפון

נהג מונית מאזור הקריות נשדד ע"י זוג נוסעים 
מלווים בתינוק, שניצלו את תמימותו. אתר רשמי
מתוך התיעוד/אתר רשמי

בתיעוד נראית האישה כשהיא שואלת: "אתה יכול לעזור לי עם העגלה?", והוא משיב: "בטח, איזו שאלה".

לדבריו, "בזמן שאני עוזר לבעלה להכניס את העגלה לתא המטען ניצלה את הזמן כדי לגנוב את כספי, הכסף שעבדתי עליו. יום שלם של עבודה הלך ברגע אחד של תמימות ועזרה לזולת".

הבוקר הפיץ אביאל את הסרטון בניסיון לאתר את הנוסעים ולהשיב את כספו, שכר עמל יומו. "אל תהיו תמימים. שתפו כדי שנהגי מוניות אחרים לא יפגעו, כי לפי הסרט שלפניכם זה כבר מקצוענים", כתב. "התביישתי בשביל הילד שאימא שלו גונבת ומנצלת תמימות של נהגי מוניות ואנשים שרוצים לעזור וגונבים מהם, ובסוף היום הבנתי שכנראה שרות טוב שווה לאפס פרנסה יומית".

אין מדובר במקרה היחיד בחיפה של עוקץ מנהג מונית. לוואלה!NEWS נודע כי באותו דפוס פעולה נגנב כספם של עוד לפחות שני נהגי מוניות בעת האחרונה. המשטרה הודיעה כי "עד כה התקבלו תלונות דומות מנהגי מוניות נוספים אשר נפלו קורבן על פי החשד באותה השיטה ובתחנת חיפה קוראים לקורבנות נוספים להגיש תלונה בתחנת המשטרה, בהתאם".

(עדכון ראשון: 10:15)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
נהג המונית אביאל פרסמן בזוג עקץ אותו וגנב לו כסף במהלך נסיעה, 9 בינואר 2019. שלומי גבאי
"יום של עבודה הלך ברגע אחד של תמימות". נהג המונית, היום/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully