וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישהו באמת האמין שאלו נעליים אמיתיות? המבוכה של רה"מ אוסטרליה

תמונה משפחתית שפרסמה לשכתו של סקוט מוריסון עוררה לעג במהרה, אחרי שהתגלה כי הנעליים שנעל ראש הממשלה רוטשו בפוטושופ. "אם כבר פוטושופ, שיתמקדו בשיער שלי", אמר מוריסון, שטוען שזה נעשה בניגוד לידיעתו

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

ראש ממשלת אוסטרליה סקוט מוריסון נקלע למבוכה כשבתמונה משפחתית שפרסמה לשכתו הוא נראה עם זוג נעליים חשודות במיוחד - שתיהן היו לרגל שמאל ורוטשו בפוטושופ. התמונה המקורית של מוריסון ומשפחתו הוחלפה בזו המשופצת, אך ברחבי הרשת חגגו ולעגו לראש הממשלה שמצבו הפוליטי אינו מזהיר במיוחד.

דובר מטעמו של ראש הממשלה אמר כי הוא לא ביקש או אישר את ריטוש התמונה. "התמונה עוצבה על ידי לשכת ראש הממשלה והממשלה ללא ידיעתו או אישרו של ראש הממשלה או לשכת ראש הממשלה".

בתגובה, צייץ מוריסון בטוויטר שלו תמונה של נעלי הספורט שלו. "המסר שלי ללשכה שלי: לא ביקשתי לצחצח את נעליי, אבל אם אתם חייבים לעשות פוטושופ, אנא התמקדו בשיער (שחסר), לא בכפות הרגליים", כתב ראש הממשלה.

זו לא הפעם הראשונה שבה נקלע מוריסון, שנמצא בתפקיד כחצי שנה, למבוכה. בספטמבר מחקה לשכתו סרטון מחשבונות ברשתות החברתיות אחרי שנחשף כי הוא לווה על ידי שיר שהכיל מילים פוגעניות.

עוד ידיעות מהעולם
נעצר לפני הטיסה: חייל אמריקני לשעבר מוחזק באיראן מאז יולי
התבצרות וציוצים לעולם: כך ניצלה הנערה הסעודית מהסגרה למותה

תמונת פוטושופ של ראש ממשלת אוסטרליה סקוט מוריסון ומשפחתו מעל התמונה המקורית. רויטרס
מוריסון ומשפחתו בתמונה שרוטשה מעל התמונה המקורית/רויטרס

תגובתו של מוריסון

ברשת לא הפסיקו לצחוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully