וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: תושב אשקלון פרץ לבית כנסת וגנב רכוש בשווי אלפי שקלים

7.1.2019 / 23:49

נגד הגבר בן ה-58 הוגש כתב אישום בגין פריצה לכלי רכב ולבתי כנסת בעיר, מהם גנב רכוש בשווי אלפי שקלים. החשוד נמלט לביתו והסתתר בחדר השירותים, אך נמצא לבסוף על ידי השוטרים והובא לחקירה. צפו בסרטון הפריצה לבית הכנסת

צילום: וואלה!NEWS, עריכה: תומר לוי

כתב אישום הוגש לפני כמה ימים על ידי חטיבת התביעות (שלוחת לכיש) נגד תושב אשקלון, בן 58 בגין פריצה לכלי רכב ולבתי כנסת, משם גנב רכוש בשווי אלפי שקלים וגרם לנזק בשווי של מאות שקלים. שעות ספורות לאחר שדווח לשוטרים אודות הפריצה לבתי הכנסת, הם איתרו את החשוד כשהם נעזרים בסרטון מצלמת האבטחה, בו רואים אותו מתהלך ברחוב אפרים צור. כשהבחין בהם החשוד, בחר להימלט לדירתו, שם הסתתר בחדר השירותים, זאת לאחר שהסיר את בגדיו אותם לבש על פי החשד בעת הפריצה. החשוד נעצר על ידי השוטרים והועבר לחקירה בתחנת המשטרה של מרחב לכיש, שלאחריה נכלא ומעצרו הוארך מעת לעת עד להגשת כתב האישום נגדו.

החשדות עלו בסוף נובמבר האחרון, כששוטרי הסיור באשקלון הבחינו ברכב שעורר את חשדם, זאת בשל האור שדלק בו ואדם שנראה מחפש דבר מה באופן מחשיד. השוטרים ניגשו לרכב, אז יצא ממנו החשוד כשבידיו עטים שגנב מהרכב, לאחר שניפץ את החלון. החשוד טען בפני השוטרים כי הבחין ברכב פתוח אז החליט להיכנס. בסריקה בסמוך למקום אותר רכב נוסף שחלונו מנופץ ובתוכו שורר אי סדר. החשוד נעצר והועבר לחקירה במשטרה, שבסיומה, בשל מאפייני העבירה, שוחרר החשוד.

עוד בוואלה! NEWS
עימות בשידור חי עם מיליוני מושבעים: הדרישה המופרכת של נתניהו
הסערה נמשכת: לילה של גשם, רעמים ושלג בחרמון | התחזית
"חברותי ונעים הליכות": אביתר נסחף באימון צבאי בגליל - וטבע למוות

פרץ לבתי כנסת באשקלון והתחבא בשירותים. דוברות משטרת ישראל
תמונת החשוד בבית כנסת "חב"ד" באשקלון/דוברות משטרת ישראל

פחות מחודש ימים חלפו ותקרית נוספת אירעה בסוף דצמבר, בשעת בוקר. במשטרה התקבל דיווח על אודות מקרה התפרצות נוספת לרכב והפעם גם לבית כנסת בשכונת שמשון בעיר אשקלון. כוח משטרה שהגיע למקום פגש במדווח, ומבדיקה שערכו נמצא כי הפורץ החשוד עיקם את סורג החלון, שבר אותו ודרכו נכנס ככל הנראה פנימה. כמו כן, נמצא כי החשוד במעשה פרץ לרכב שחנה בסמוך וגנב ממנו מוט ברזל, באמצעותו ביצע את הפריצה.

מבדיקת בעלי המקום נמצא כי לא נגנב דבר, פרט לנזק שגרמה הפריצה עצמה. בעקבות המקרה, החלו במשטרה לחקור את זהות החשוד, כשבמקביל מתקבל דיווח נוסף על ניסיון פריצה לבית כנסת "חב"ד" ברחוב כורש בעיר. צוות שוטרים שהגיע למקום מצא כי ניסיון הפריצה מעשה תוך שבירת החלון וגרימת נזק. מצלמת אבטחה הנמצאת בסמוך תיעדה את החשוד במעשה, אז החלו בסריקות אחר החשוד במעשה, שאותר בעודו מתחבא בשירותים בביתו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
פרץ לבתי כנסת באשקלון והתחבא בשירותים. דוברות משטרת ישראל
חלון בית הכנסת השבור/דוברות משטרת ישראל

לאחר שנחקר בתחנת המשטרה ומעצרו הוארך בבית המשפט, הוגש נגדו כתב אישום בגין עבירות של היזק לרכוש במזיד, פריצה לרכב, התפרצות למקום תפילה, גניבה והסגת גבול פלילית. בנוסף, לבקשת התביעה נעתר בית המשפט והורה על מעצרו של הנאשם עד למתן החלטה אחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully