וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה רק ספורט? משחק הכיסאות המוזיקליים שהפך לקרב גלדיאטורים מסוכן

10.1.2019 / 8:57

המקסיקנים לא יודעים להפסיד בכבוד? שתי חוגגות ממקסיקו תועדו כשהן נלחמות בשיניים על הכיסא האחרון במשחק הכיסאות המוזיקליים, ממש כאילו חייהן תלויים בכיסא הזה. צפו ברגעים הדרמטיים

YOUTUBE

כולנו הפסדנו פעם במשחק הכיסאות המוזיקליים ואנחנו זוכרים היטב עד כמה זה מתסכל. הידיעה שלא היית מהיר מספיק ונותרת עומד לבד, גלמוד, מובך כשכל העיניים נישאות אליך. אכן כואב. ועדיין - אצל רובנו מדובר בזיכרון רחוק, מהימים בהם עוד היה לנו חשוב לנצח במשחקי ילדים מטופשים. במקסיקו שתי נשים מבוגרות תועדו משחקות במשחק הכיסאות הנוסטלגי, כשהן האחרונות שנותרו להתחרות על הכיסא הריק. ברגע שהמוזיקה נעצרה, שתיהן נלחמו על הכיסא הזה כאילו מדובר בפרס של מיליון דולר שיוענק למי שתשב עליו ראשונה. המשחק הפך במהרה לקרב אלים במיוחד שבסופו שתיהן יצאו פגועות ופצועות.

בסרטון שצולם בידי אחד החוגגים ופורסם מאוחר יותר ברשתות החברתיות נראות שתי המתחרות הסופיות במשחק מסתובבות סביב הכיסא הריק האחרון וממתינות לרגע המכריע בו המוזיקה תיעצר. כשזה קורה, שתיהן מתנפלות על הכיסא כאילו חייהן תלויים בו ונלחמות עליו כמו בקרב גלדיאטורים רצחני. במשך שניות ארוכות אף אחד מהן לא מוכנה לשחרר את הכיסא ולאפשר לשנייה לנצח. הסרטון מסתיים בלי מנצחת ברורה, אולם במקרה שלהן פחות חשוב לנו מי ניצחה - אלא מי הצליחה לצאת מהקרב הזה בחיים. בנות, זכרו - זה רק ספורט!

צפו ברגעים בהם המשחק הפך לקרב:

עוד באותו נושא

לא לבעלי לב חלש: נקבע עונשו של לוחם ה-MMA שהרג מרים משקולות בקטטה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully