וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח של ילדה שחורה בת 7 מסעיר את יוסטון

6.1.2019 / 11:32

הרשויות עצרו את אריק בלק ג'וניור שהואשם בירי לעבר ג'זמין ברנס בעת שנסעה עם משפחתה במכונית. הרקע לא ברור, אך המשפחה סבורה כי היה זה ממניע גזעני, בעוד שהמשטרה מניחה כי הייתה זו טעות בזיהוי

צילום: רויטרס, עריכה: ניר חן

הרשויות במדינת טקסס שבארצות הברית עצרו הלילה (ראשון) צעיר בן 20 שמואשם ברצח ילדה שחורה בת שבע בעיר יוסטון. אריק בלק ג'וניור הואשם במהלך הלילה ברצח של ג'זמין ברנס ב-30 בדצמבר. המשטרה אמרה כי היא זיהתה את החשוד על בסיס מידע שהגיע לידיה ותאם את החקירה שלה, כשהיא מחפשת אחרי חשודים נוספים.

עוד נמסר כי בלק "הודה שהשתתף בירי" אחרי מעצרו. החוקרים אמרו כי חלה תפנית בחקירה לפני שהוגש כתב האישום נגד הצעיר. ככל הידוע, הוא נצמד למכונית של המשפחה שלה, שהייתה בדרכה לחנות, וירה לעברה. המשטרה מניחה כי הירי היה בשל טעות בזיהוי, אך האימא, שנפצעה בירי, אמרה כי היא סבורה שהיה זה מתוך מניע גזעני. היא סיפרה מבית החולים כי אחת מבנותיה אמרה לאחר הירי: "אימא, היא לא זזה".

עוד ידיעות מהעולם
נשיא סודאן: לא תהיה נורמליזציה עם ישראל, הלובי הציוני אחראי למשבר
בולסונארו שוקל לארח בסיס אמריקני, אך בצבא ברזיל מתנגדים
מחדל מתקפת הסייבר בגרמניה: "הפריצה הייתה ידועה במשך שבועות"

ג'זמין ברנס, יוסטון, טקסס. רויטרס
היורה נצמד למכונית משפחתה. ברנס/רויטרס

אתמול התאספו מאות אנשים בזירת הירי ביוסטון בעצרת לזכרה של הילדה, שהייתה עם שלוש אחיותיה במכונית. הם דרשו צדק עבורה ואספו יותר ממאה אלף דולר. כמה כוכבים נרתמו למען המשפחה, בהם כוכב ה-NBA לשעבר שאקיל אוניל, ששילם על ההלוויה יחד עם שוטר מקומי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully