וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנמרק: 6 הרוגים בתאונת רכבות על גשר מרכזי

2.1.2019 / 14:39

רכבת נוסעים שהייתה בדרכה לבירה התנגשה ברכבת מסע בקו המחבר את שני האיים המרכזיים של המדינה הסקנדינבית. סיבת התאונה החריגה עדיין לא ידועה. "היה רעש חזק מאוד מאוד"

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

שישה בני אדם נהרגו היום (רביעי) בתאונת רכבות בגשר שמחבר את שני האיים המרכזים של דנמרק. עוד 16 איש נפצעו כשרכבת פגעה בפסולת שנשאה רכבת משא, אך אף אחד מהם לא בסכנת חיים.

לפי חברת "בנדנמרק", המפקחת ומתחזקת את רשת הרכבות, הרכבת שהייתה בדרכה לבירה עם 131 נוסעים כשהיא פגעה בברזנטים או במשהו אחר שהיה על רכבת המשא. המשטרה כי מוקדם מדי לקבוע מה גרם לתאונה, אך הרכבת נפגעה מסחורות שהיו על המסילה.

"התאונה הטרגית זעזעה את כולנו", כתב ראש הממשלה לארס לוקה ראסמוסן בטוויטר. "אזרחים מהשורה היו בדרכם לעבודה או הביתה מחופשת חג המולד וחייהם נהרסו".

הגשר הוא חלק מהתשתית שמחברת בין דנמרק ושבדיה לגרמניה. תאונות קטלניות הן נדירות במדינה שבה רשת הרכבות מפותחת במיוחד. סערה עזה המשתוללת באזור הקשתה על שירותי החירום להגיע לרכבת שעצר ב"חגורה הגדולה" המקשרת בין האיים זילנד ופונן. הגשר, שאורכו 18 ק"מ, נושא 21 אלף נוסעים מדי יום ויותר מ-27 אלף כלי רכב.

"היה רעש חזק מאוד מאוד ואז הרכבת עצרה", אמר אחד הנוסעים שהיה עם בתו על הרכבת לערוץ TV2. התאונה קרתה בשעה 7:35 לפי שעון מקומי, ושוטרים וצוותי חירום היו בזירה. בטלוויזיה נראה כי ברכבת המסע היו מוצרים עבור יצרנית הבירות קרלסברג.


עוד בעולם בוואלה! NEWS
עשו היסטוריה: שתי נשים נכנסו למקדש בהודו אחרי איסור של מאות שנים
רומני נגד טראמפ: "לא התעלה מול חשיבות התפקיד"
טרור נגד זרים בגרמניה: בן 50 דרס מהגרים במערב המדינה

רכבת התנגשה במטען 
לפחות 6 בני אדם נהרגו בתאונת רכבת 
על גשר המחבר בין האיים המרכזיים בדנמרק. רויטרס
זירת התאונה, היום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully