וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתוך ההריסות: תינוק חולץ בחיים אחרי יממה מהבניין שקרס ברוסיה

1.1.2019 / 14:59

המחלצים איתרו את התינוק בן העשרה חודשים בעיר מגניטוגורסק, אחרי דליפת הגז שגרמה לנזק למבנה בן עשר קומות. מניין ההרוגים עלה לשבעה, ועוד 36 איש מוגדרים נעדרים

עריכה: שניר דבוש

צוותי החילוץ מצאו תינוק בן עשרה חודשים בהריסות במתחם הדירות ברוסיה שקרס חלקית בשל דליפת גז, 35 שעות אחרי הפיצוץ - כך דיווחה היום (שלישי) סוכנות הידיעות טאס, שציטטה את מרכז פעילות החירום המקומי. זאת בזמן שמניין ההרוגים בפיצוץ בעיר מגניטוגורסק שבהרי אורל עלה לשבעה, בעוד ש-36 אנשים עדיין מוגדרים נעדרים.

בתיעוד מההריסות נראה אחד מעובדי הסיוע אוחז בתינוק שהיה לבוש עם גרביים ורודים ושם שמיכה עליו לפני שהוא החל לרוץ לעבר אמבולנס. העובדה שהוא היה במיטתו ועטוף ככל הנראה הצילה את חייו. התינוק אותר אחרי שאחד מעובדי החילוץ שמע אותו בוכה ואז החל "מבצע רחב היקף". לפי סוכנות הידיעות אינטרפקס, חילוצו היה קשה מאחר שההריסות לא היציבות וסיכנו את המחלצים. אמו של התינוק בחיים וכבר הגיעה לבית החולים, שם הוא מאושפז עם כוויות קור ופציעת ראש.

"מאות אנשים המתינו להופעתו של התינוק הפצוע מההריסות כמו לנס, והנס קרה", אמרו גורמים מבצע החילוץ, שצוטטו על ידי אינטרפקס. "העיניים זלגו בעיניהם של המחלצים הנרגשים".

עוד ידיעות מהעולם
תאילנד: חזר ממסיבת השנה החדשה - ורצח שישה מבני משפחתו
מניין ההרוגים בסוריה ב-2018 - הנמוך ביותר מאז החלה המלחמה

כוחות הצלה רוסים מצילים תינוק בן עשרה חודשים לאחר קריסת בניין רב קומות שקרס בעיר מגניטוגורסק בעקבות פיצוץ גז 1 בינואר 2019. AP
התינוקת מחולצת על ידי הצוותים, היום/AP

הפיצוץ, שאירע אתמול בשעות הבוקר בזמן שרבים עוד ישנו ביום חופש של ערב השנה החדשה, גרם נזק ל-48 דירות במבנה בן העשר קומות. הטמפרטורות בעיר, שנמצאת במרחק של 1,400 ק"מ מדרום-מזרח לבירה מוסקבה, צנחו ל-17- במהלך הלילה. גורמים ברשויות החירום אמרו כי הם מנהלים מרוץ נגד הזמן מאחר שמזג האוויר הקפוא מצמצם את הסיכויים למצוא שורדים. גם הנשיא ולדימיר פוטין הגיע לזירה.

דליפות גז בבתים ובעסקים ברחבי רוסיה הן נפוצות במיוחד, ולעתים קרובות מקורן בהזנחת תקני בטיחות או תחזוקה לקויה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הריסות מבנה דירות בעיר בהרי אורל, רוסיה, 31 בדצמבר 2018. AP
מחלצים בין הריסות המבנה, אתמול/AP
  • עוד באותו נושא:
  • רוסיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully