וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תאילנד: חזר ממסיבת השנה החדשה - ורצח שישה מבני משפחתו

1.1.2019 / 14:49

גבר בן 41 רב עם משפחתה של אשתו עם שובו הביתה וירה למוות בבני משפחה, כולל בשתי בנותיו הצעירות בנות השש והתשע. לאחר מכן, הוא התאבד. אשתו שרדה

חגיגות השנה החדשה בבנקוק, תאילנד. רויטרס
חגיגות השנה החדשה בבנגקוק, אתמול/רויטרס

גבר בתאילנד רצח שישה מבני משפחתו לפני שהתאבד לאחר מסיבת השנה החדשה - כך מסרה היום (שלישי) המשטרה. התקרית קרתה במחוז צ'ומפון שבדרום המדינה.

סוצ'יפ סורנסונג, בן 41, החל לריב עם משפחתו לאחר שחזר ממסיבה בטרם ירה בהם למוות. אשתו שרדה, אך שתי בנותיו הצעירות, בנות שש ותשע, ושני גברים ושני נשים, בני 47 עד 71, נרצחו. אדם נוסף נפצע.

מפקד המשטרה במחוז, גנרל סהראט סקסילפצ'אי, אמר כי עדי ראיה סיפרו כי הגבר לא שתה הרבה במסיבה. "אנחנו חושדים שהזעם שלו נבע מבעיות עבר עם משפחתה של אשתו", אמר. המשטרה אמרה כי הוא היה מעורב בעבר בעבירות סמים וריצה עונש מאסר, אולם לא היה לו עבר של אלימות במשפחה.

בעוד שמקרי מוות הקשורים לירי נפוצים בתאילנד, מסעות הרג המוניים נדירים. לפי נתונים שפורסמו על ידי אוניברסיטת וושינגטון ב-2016, שיעור מקרי המוות בתאילנד כתוצאה מירי של כלי נשק הוא הגבוה ביותר מתוך עשר מדינות באסיה. הוא גבוה ב-50% מהשיעור בפיליפינים, שנמצאת במקום השני ברשימה.

לפי משרד הפנים של תאילנד, יש יותר משישה כלי נשק רשומים במדינה, שבה חיים 69 מיליון איש. עם זאת, ברחובות יש כלי נשק רבים שאינם רשומים.

עוד ידיעות מהעולם
מניין ההרוגים בסוריה ב-2018 - הנמוך ביותר מאז החלה המלחמה
תיעוד: גשר בפארק גורקי במוסקבה קרס בחגיגות השנה החדשה

  • עוד באותו נושא:
  • תאילנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully