וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש הסגל היוצא: טראמפ זנח את רעיון החומה עוד בתחילת הנשיאות

קלי אמר בריאיון נדיר כי אין עוד כוונה להקים חומה של ממש בגבול עם מקסיקו, אלא להציב מכשול פיזי. "שאלנו אנשים שבאמת מאבטחים את הגבול מה באמת הם צריכים", אמר. הממשל מושבת בשל הוויכוח על מימון החומה, אחת מהבטחות הבחירות המרכזיות של טראמפ

רויטרס

ראש הסגל היוצא בבית הלבן, ג'ון קלי, אמר אתמול (ראשון) כי הרעיון להקים חומה לאורך הגבול עם מקסיקו נזנח בשלב מוקדם בנשיאותו של דונלד טראמפ. בריאיון נדיר שהעניק ללוס אנג'לס טיימס לפני עזיבת התפקיד ביום רביעי, תיאר קלי את משרתו כ"עבודה מרסקת עצמות".

"למען האמת, זאת לא חומה", אמר קלי בריאיון, שבו סתר את הבטחת הבחירות המרכזית של טראמפ. הוא סיפר עם כניסתו לתפקיד ביולי אשתקד, אחרי ששימש השר להגנה לביטחון המולדת, הוא שוחח על סוגיית אבטחת הגבול עם "מי שבאמת עושים זאת". לדבריו, הם אמרו: "טוב, אנו זקוקים למכשול פיזי במקומות מסוימים, אנחנו זקוקים לאמצעים טכנולוגיים לאורך הגבול ואנחנו זקוקים לעוד אנשים". הנשיא, לפי קלי, "אומר לעתים חומה ולעתים 'מכשול' או 'גדר'. עתה הוא נוטה לעבר הרעיון של לוחות פלדה".

לקריאה נוספת
"אשמתם של הדמוקרטים": טראמפ מטיל את האחריות למות ילדי המהגרים
טראמפ: אם הדמוקרטים לא יסכימו למימון חומה - נסגור את הגבול

נשיא ארה"ב טראמפ וראש הסגל ג'ון קלי בבית הלבן, 11 בדצמבר 2018. רויטרס
טראמפ וקלי בבית הלבן, החודש/רויטרס

טראמפ, שכבר הכיר בכך שלא יצליח להקים חומה של ממש כפי שהצהיר בקמפיין הבחירות שלו, מתקשה להשיג מימון לכך. מאחר שהקונגרס לא הצליח לגבש תקציב הכולל את מימון החומה, הממשל נכנס להשבתה חלקית לפני חג המולד. טראמפ מאיים לסגור את הגבול עם מקסיקו ללא המימון, אך עם השתלטות הדמוקרטים על בית הנבחרים ביום חמישי, הסיכויים להסכם הופכים קלושים עוד יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully