וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפחיד: זכתה בתחרות מיס אפריקה - ומיד עלתה בלהבות

2.1.2019 / 0:17

שיערה של הזוכה בתואר מיס אפריקה 2018 עלה בלהבות רגע אחרי שנודע לה על זכייתה. בעודה מנגבת את הדמעות, גילתה המסכנה ששיערה נשרף וניסתה לכבות אותו. מאוחר יותר פרסמה מסר מרגיע למעריצים: "אני בסדר והשיער שלי... גם בסדר"

Miss Africa 2018

דורקאס קסינד בת ה-24 עוד לא הספיקה לענוד על ראשה את כתר מלכת היופי וכבר נאלצה להתמודד עם השערורייה הראשונה שלה במסגרת תפקידה החדש. הזוכה המאושרת בתחרות מיס אפריקה 2018 שנערכה בתחילת השבוע ניגבה את דמעות האושר כשלפתע הבחינה ששיערה עולה בלהבות בגלל פירוטכניקה שהופעלה ברגע הכרזתה כמנצחת.

בסרטון שפורסם מאוחר יותר ברשתות החברתיות נראית דורקאס מחבקת את אחת המתמודדות כששיערה מתחיל להעלות עשן. כמה שניות לאחר מכן היא מגלה ששיערה עולה באש והיא ממהרת בהיסטריה לכבות אותה לפני שתגיע אל הקרקפת.

צפו ברגעי ההכתרה והשריפה:

עוד באותו נושא

מלכת היופי לשעבר החלה לעבוד כמורה, ונעצרה כששלחה תמונות עירום לתלמיד

לכתבה המלאה

למזלה של דורקאס, שייצגה את קונגו בתחרות, האש כבתה והיא המשיכה ליהנות מהרגע (הספק) מאושר בחייה. מאוחר יותר היא פרסמה באינסטגרם סרטון בו היא מנסה להרגיע את המעריצים המבוהלים: "אני בסדר. השיער שלי... גם בסדר. אני מרגישה טוב עכשיו. תודה לכם! אני כל כך שמחה ואני רוצה להודות לכל מי שהגיע הערב לתמוך בי ולכל מי שתומך בי ברשתות החברתית". בתחרות היופי, שנערכת בניגריה, המנצחת זוכה ברכב ובסכום של 35 אלף דולר. אנחנו בטוחים שבסכום הזה היא תוכל לדאוג לעצמה לתספורת חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully