וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכות בתחרות הישבנים: מתמודדת התנפלה על המנצחת וטענה שישבנה מזויף

9.11.2018 / 0:09

מיד לאחר ההכרזה על אלן סנטנה כמנצחת בתחרות הישבנים השנתית של ברזיל, יריבתה עלתה על הבמה, חטפה לה את הסרט באלימות וצעקה לקהל: "היא מזויפת. התחת שלה מפלסטיק". צפו ברגעים המביכים

splash

זוכרים את הרגע המביך ההוא בטקס פרסי ה-VMA שקניה ווסט התפרץ לבמה במהלך נאום הזכייה של טיילור סוויפט, חטף לה את המיקרופון והכריז שלביונסה הגיע לזכות בפרס במקומה? רגע דרמטי כזה בדיוק התרחש השבוע בגמר תחרות הישבנים של ברזיל. לפני שאתם שואלים איך אנחנו בכלל מעזים להשוות בין תחרות מוערכת כמו ה-VMA לתחרות על ישבנים ברזילאים - תופתעו לגלות שמדובר באחת התחרויות המוערכות והמדוברות ביותר בברזיל והזוכות בה (וגם המפסידות) הפכו לכוכבות גדולות במדינה (ובעולם).

גמר "מיס באם באם 2018" נערך בשני האחרון בברזיל ובסופו נבחרה אלן סנטנה לאישה עם הישבן הסקסי ביותר במדינה. רגע אחרי ההכרזה, עלתה לבמה אחת המתמודדות שלא יודעת להפסיד בכבוד, חטפה לה את הסרט באלימות והאשימה אותה ברמאות.

מכות בתחרות מיס באם באם. splash
מכות במיס באם באם/splash

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

תחרות הישבנים של ברזיל נפתחת לישבנים מכל העולם - וגם אתן יכולות להשתתף

לכתבה המלאה

התחרות, שנערכה כמדי שנה בסאו פאולו, הסתיימה בפיצוץ גדול אחרי שאהובת הקהל, אלין יובה, נותרה מחוץ לשלישיה האחרונה והתקשתה להתמודד עם ההפסד. במקום לרדת מהבמה בכבוד, היא בחרה באלימות, חטפה למנצחת את הסרט וטענה שהישבן שלה עבר "שיפוץ" ואינו טבעי כמו שלה. על פי כללי התחרות המחמירים, על כל הישבנים להיות טבעיים לגמרי.

מכות בתחרות מיס באם באם 2018 בברזיל. splash
אהובת הקהל לא מוותרת על הזכיה/splash

הדוגמנית והרקדנית אלן סנטנה בת ה-31 ייצגה את רונדוניה, מדינת מחוז בצפון מערב ברזיל. המטפלת בעיסוי, אלין אובה בת ה-27, שייצגה את ריו גראנדה דו סול סירבה להחזיר לה את הסרט גם לאחר שהעניינים על הבמה נרגעו. מארגני התחרות העניקו למנצחת סרט אחר בזמן שהקהל הגיב בקריאות בוז. המפסידה אמרה מאוחר יותר לעיתונאים: "אני היחידה שהגיע לה לזכות. שיחקתי לפי כללי המשחק והישבן שלי הוא 100 אחוז טבעי, בניגוד למנצחת עם הישבן מפלסטיק. היא זיוף מוחלט והוכחתי את זה גם. אם זו הייתה תחרות רצינית, אני הייתי מנצחת".

מייסד התחרות, קקאו אוליבר, התייחס לשערורייה וטען שהדרמה היא חלק מהתחרות: "זו תחרות שבה הרגשות מתפרצים, הקרבות האלה הן חלק מהתחרות. זה יהיה רע בשבילה ובשבילנו אם היא לא תחזיר את הסרט".

מכות בתחרות מיס באם באם 2018 בברזיל. splash
חטפה את הזכייה בכוח/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully