וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחרות הישבנים של ברזיל נפתחת לישבנים מכל העולם - וגם אתן יכולות להשתתף

10.7.2018 / 8:43

אחרי השמועות על סופה של תחרות הישבנים הברזילאית "מיס באם-באם", מייסד התחרות הכריז במפתיע על הרחבתה - כלומר, כבר בשנה הבאה תערך תחרות ישבנים בינלאומית עם נציגה מכל מדינה, כולל אחת מישראל, בה תבחר האישה עם הישבן הסקסי ביותר בעולם

צילום: רויטרס, עריכה: אביב אירגז

מוקדם יותר השנה התבשרנו על סיומה המפתיע של תחרות הישבנים הפופולארית של ברזיל, "מיס באם-באם", שתערך השנה בפעם השמינית בסאו פאולו. והנה השבוע מייסד התחרות הפרובוקטיבית, קקאו אוליבר, מודיע שלא רק ש"מיס באם-באם" עוד לא אמרה את מילתה האחרונה - החל מהשנה הבאה היא גם תתרחב לתחרות בינלאומית, בה ישתתפו נציגות מכל העולם - כולל מישראל.

כן בנות, עכשיו גם אתן יכולות להתמודד על תואר מלכת הישבנים - ולא רק של ברזיל, אלא של כל העולם. זו שתיבחר לייצג את ישראל תשתתף באירוע עתיר כוכבים שייערך במרץ 2019 במיאמי. חוקי התחרות הבינלאומית יהיו זהים לברזילאית: ההשתתפות אסורה לכל מי שעשתה "שיפוץ" בישבנה. כלומר, רק ישבנים טבעיים יוכלו לקחת חלק בתחרות. אולם, בניגוד לתחרות המקומית האוסרת על ההשתתפותן של נשים בעלות קוטר ישבן הגדול מ-107 ס"מ, כאן לא תחול הגבלה. כלומר, גם קים קרדשיאן וה-109 ס"מ שלה יוכלו לקחת חלק בתחרות - ואנחנו בטוחים שהיא תשמח.

אם כבר הזכרנו את קים, אוליבר בן ה-39 הכריז לאחרונה שהוא יוצא נגד הסגידה של נשים לישבן כמו של הכוכבת המוערצת. "ברזיל תמיד הייתה ידועה כמדינה של עכוזים יפים וסקסיים", אמר, "עכשיו הם נעשים גדולים מדי והם כבר לא טבעיים, זה צריך להדאיג אותנו ברמה הלאומית. לצערי, הישבן של קים קרדשיאן הגדיר מחדש את הפרמטרים של אומת הבאם-באם. בשנים האחרונות ראינו את אפקט קים משנה את מה שנחשב פעם לגוף יפהפה. אני מבקש מאנשים להיות פטריוטיים ולהפסיק לנסות לחקות ישבן אמריקאי, כדי לשמור על התדמית של ברזיל בעולם".

אוליבר מתרשם מההישג אליו הגיעה התחרות בכל העולם: "בכל שנה אנחנו מקבלים הודעות מנשים בכל העולם. ערכנו כמה תחרויות מחוץ לברזיל, ורק השנה מתקיימות תחרויות ביפן ובפולין", אמר, "בגלל מספר הפניות הגדול שקיבלנו החלטנו להפיק תחרות בינאלומית ואני חושב שנגייס אלפי משתתפות. כל אחת יכולה לקחת חלק, אבל אנחנו מעדיפים שכל אומה תבחר את הנציגה שלה לתחרות. בעוד אנשים מאבדים עניין בתחרויות יופי אחרות שממשיכות להדגיש סטריאוטיפים, מיס באם באם ממשיכה לסקרן אנשים מסביב לעולם".

הוא גם מתח ביקורת על ההחלטה האחרונה של מארגני "מיס אמריקה" לוותר על תצוגת בגדי הים בתחרות: "ויתור על תצוגת אופנה בביקיני בתחרות 'מיס אמריקה' מוכיח עד כמה היא ושאר תחרויות היופי מיושנות. אנחנו למעשה האבולוציה של תחרויות היופי כי אנחנו מקבלים את הנשים כפי שהן באמת, בכל הצורות והגדלים, ואנחנו לא מפחדים לחגוג את היופי המעוקל והטבעי של הגוף הנשי. עכשיו, במיס באם באם העולמי, כל אישה שחושבת שיש לה ישבן סקסי יכולה לקחת חלק בתחרות, לא משנה איפה היא גרה".

אז רשמו לעצמכן בנות: ההרשמה לתחרות תפתח ב-1 בדצמבר. המשתתפות שיגיעו עד הגמר הגדול, יצעדו על מסלול הדוגמנות כשהן לבושות באאוטפיט בהשראת המדינה אותה הן מייצגות, כלומר, שמלת הירושלים של מירי רגב בגרסה קצרצרה יכולה להתאים לזה בול.

התחרות הקרובה של מיס באם באם ברזיל תערך תחת הסלוגן "גיוון" - כשהדוגמא הבולטת לכך היא השתתפותן של שתי טרנסג'נדריות, לראשונה בתולדות התחרות. ברוח המונדיאל, המתמודדות הצטלמו בבגדי ים בצבעי דגל ברזיל, שעוצבו בדומה לחולצות הנבחרת. עד היום למעלה מ-200 נשים התמודדו על התואר מיס באם-באם ולמרות הביקורות נגד התחרות הסקסיסטית, אלה שזכו בה הפכו בין לילה לכוכבות ענקיות בברזיל. ההצבעה לתחרות המקומית צפויה להיפתח ברשת ב-6 באוגוסט, כשבסופה יישארו 15 נשים שיתחרו בפני צוות שופטים בגמר שייערך בסאו פאולו ב-5 בנובמבר. הזוכה המאושרת תייצג את ברזיל בתחרות העולמית בשנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully