וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדליק מנגל בדירה: אזרח הודו מת משאיפת חומרים רעילים בחיפה

30.12.2018 / 8:28

שני אזרחי הודו ששהו בדירה ככל הנראה הדליקו אש בתוך הדירה שברחוב הרצל ואיבדו את הכרתם. מותו של אחד מהם נקבע במקום והשני פונה לבית החולים רמב"ם. במד"א הזהירו מהדלקת גחלים ללא אוורור: "לא ניתן להבחין בגז הקטלני עד שמתחילים להופיע סימני ההרעלה"

עריכה: תומר לוי

אזרח הודו בן 35 נהרג היום (ראשון) משאיפת חומרים רעילים בדירה בחיפה. גבר נוסף, אזרח הודו גם הוא, נפגע גם הוא ופונה לבית החולים רמב"ם כשהוא מונשם. על פי ההערכה, השניים הדליקו מנגל בתוך הדירה שברחוב הרצל בעיר - ואיבדו את הכרתם. המשטרה פתחה בחקירת המקרה.

חובש בכיר במד"א, טל שוסטק, סיפר על מאמצי ההחייאה בשני הגברים שבסופן נאלצו לקבוע את מותו של אחד מהם. "כשנכנסו לדירה ראינו שני גברים כבני 35 שוכבים מחוסרי הכרה בחדרים שונים", סיפר. "סיפרו לנו שהיה מנגל דולק בדירה. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות בשני הגברים. אחד מהם שהיה במצוקה נשימתית חריפה הונשם ופונה לבית החולים כשמצבו יציב ובשני שהיה ללא דופק וללא נשימה. ביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות תוך שימוש בתרופות מיוחדות אבל לצערנו כעבור זמן ממושך נאלצנו לקבוע את מותו".

במד"א הזהירו מפני הרעלת חד תחמוצת הפחמן (co) הקטלנית. "הגז עשוי להיפלט כתוצאה משימוש בתנור גז או במוצרים הפועלים על גחלים. זהו גז חסר צבע או ריח ולא ניתן להבחין בקיומו עד שמתחילים להופיע סימני ההרעלה, לכן חשוב לנקוט בכללי בטיחות ובזמן השימוש יש להקפיד על אוורור נאות, לשם תחלופת אוויר", נמסר.

(עדכון ראשון: 8:09)

עוד בוואלה! NEWS:
להתראות סמוטריץ', שלום לפיצול בימין: ההימור של "הימין החדש"
חטפו ילדים מביתם: ארבעה מראשי הכת "לב טהור" נעצרו בארה"ב
"אשמתם של הדמוקרטים": טראמפ מטיל את האחריות למות ילדי המהגרים

צעיר נהרג וצעיר במצב קשה כתוצאה מחימום ביתם ברחוב הרצל בחיפה, 30 בדצמבר 2018. מד"א
הגחלים שהודלקו בדירה בחיפה, הבוקר/מד"א
צעיר נהרג וצעיר במצב קשה כתוצאה מחימום ביתם ברחוב הרצל בחיפה, 30 בדצמבר 2018. מד"א
הדירה בחיפה שבה נפגעו שני הגברים/מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully