וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שבורי לב": מת הילד התימני שאמו נאבקה בממשל כדי לבקרו בארה"ב

עבדאללה חסן בן השנתיים מת בבית חולים בקליפורניה, שם אושפז בשל מחלת מוח סופנית. אמו, שקיבלה פטור מצו ההגירה של טראמפ אחרי מאבק מתוקשר, הייתה לצדו בימיו האחרונים. "היינו צריכים לומר להתראות לתינוק שלנו"

הילד התימני, שאמו נאבקה בהגבלות של הממשל האמריקני כדי להיות לצדו ברגעיו האחרונים, מת בבית החולים בקליפורניה שבו אושפז - כך מסרה היום (שבת) המועצה ליחסים אמריקניים-מוסלמיים, שפעלה כדי לאפשר לאמו לבקרו. עבדאללה חסן בן השנתיים מת ממחלת מוח נדירה, ועל אמו החיה במצרים נאסר בתחילה לבקר אותו בשל צו ההגירה של הנשיא דונלד טראמפ.

"אנחנו שבורי לב. היינו צריכים לומר להתראות לתינוק שלנו, האור של חיינו", אמר האב, עלי חסן. הוא ובנו מחזיקים באזרחות אמריקנית, אולם האם היא אזרחית תימן. המשפחה עברה למצרים כדי להימלט מהמלחמה בתימן כשעבדאללה היה בן שמונה חודשים בלבד. הוא סבל מהיפומיאלינציה, מחלה במוח המקשה על היכולת לנשום.

לפני כשלושה חודשים הוא אושפז באוקלנד וכשהרופאים אמרו כי אין סיכוי להיצלו, האם הגישה בקשה לוויזה עבור בנה. מחלקת המדינה דחתה זאת בתחילה עד שהעניקה לאם פטור. היא הגיעה לארצות הברית ב-19 בדצמבר. לפי מחלקת המדינה, זה "מקרה עצוב מאוד". להגנת הממשל היא אמרה כי וושינגטון פועלת כדי לאפשר ביקורים לגיטימיים בארצות הברית בעוד שהיא מגנה על הביטחון הלאומי של המדינה.

הצו של טראמפ נוגע לאזרחים משבע מדינות שונות, חמש בהן בעלות רוב מוסלמי: איראן, לוב, סומליה, סוריה ותימן. שתי המדינות הנוספות הן קוריאה הצפונית וונצואלה.

לקריאה נוספת
האם מתימן שבנה גוסס בארה"ב תזכה לראות אותו: "היום המאושר בחיי"
בשל הצו של טראמפ, אם לילד חולה סופני לא יכולה לבקר אותו בארה"ב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אביו של עבדאללה מנשק אותו, החודש/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully