וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מתימן שבנה גוסס בארה"ב תזכה לראות אותו: "היום המאושר בחיי"

אחרי לחצים רבים על מחלקת המדינה, קיבלה אמו של עבדאללה חסן בן השנתיים, החולה במחלה סופנית, פטור מהצו של טראמפ כדי לראות אותו. "זה יאפשר לנו להתאבל בכבוד", אמר האב, שמחזיק באזרחות אמריקנית

צילום: רויטרס, עריכה: תומר לוי

אמו של הילד התימני שגוסס בבית חולים בקליפורניה קיבלה אישור מיוחד כדי להיכנס לארצות הברית. זאת אחרי בקשות רבות של המשפחה לאפשר לשהימה סווילה לראות בפעם האחרונה את עבדאללה חסן בן השנתיים, שחולה במחלת מוח סופנית. הבן ואביו הם אזרחים אמריקנים, אך האם לא. הם ברחו בשל מלחמת האזרחים בתימן אל מצרים, אך שם נותרה האם לבדה.

מחלקת המדינה העניקה לה אשרה מיוחדת אתמול, אחרי שבקשותיה הראשונות נדחו בשל צו ההגירה של הנשיא דונלד טראמפ. מאז שנחשף סיפורה של המשפחה, גבר הלחץ הציבורי על הממשל לשנות את החלטתו. אלפי מיילים נשלחו לגורמים רשמיים יחד עם מכתבים מחברי קונגרס.

לפי המועצה ליחסים אמריקניים-אסלאמיים, האם תגיע לסן פרנסיסקו הערב. היא תפגוש את בנה בטרם ינותק ממכשירי ההחייאה. "זהו היום המאושר בחיי", אמר האב, עלי חסן, בן 22, בהצהרה שהוקראה על ידי המועצה, ארגון משפטי ללא מטרות רווח. "זה יאפשר לנו להתאבל בכבוד".

"הוקל לנו כל כך שהאימא הזו תוכל להחזיק את ידו של בנה ולנשק אותו בפעם האחרונה", אמר סעד סווילם, עורך דין של הארגון בסקרמנטו. "התמיכה הציבורית הייתה מדהימה". הוא גם תקף את הצו של טראמפ בכללותו ואמר כי לולא הוא, האם הייתה יכולה לשהות במחיצתו של בנה עוד כמה שבועות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הילד ינותק מהמכשירים בקרוב. אביו של עבדאללה חסן מנשק את בנו בבית החולים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully