וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלוחם האמריקני המבוגר ביותר ממלחמת העולם השנייה מת בגיל 112

ריצ'ארד אוברטון, שנחשב גם לאיש המבוגר ביותר בארה"ב, היה מעורב במבצעים באוקיינוס השקט בעת המלחמה והיה בפרל הארבור זמן קצר לאחר התקיפה של יפן ב-1941. אוברטון אמר בריאיון כי סודו לחיים ארוכים הוא עישון סיגרים ושתיית וויסקי

ריצ'ארד אוברטון, הלוחם הכי מבוגר ממלחמת העולם השנייה. AP
אוברטון בביתו, בחודש מאי האחרון/AP

ריצ'ארד אוברטון, הלוחם האמריקני המבוגר ביותר ממלחמת העולם השנייה, שנחשב גם לאיש המבוגר ביותר בארצות הברית, מת בטקסס בגיל 112. אוברטון היה בשנות ה-30 לחיו כשהתנדב לצבא ארצות הברית ב-1940, ושירת בו במשך שלוש שנים. בין היתר, היה מעורב במבצעים באוקיינוס השקט בעת המלחמה והיה בפרל הארבור זמן קצר לאחר התקיפה של יפן ב-1941.

אוברטון זכה לכבוד ביום "ותיקי המלחמות" בשנת 2013 על ידי הנשיא ברק אובמה. הוא נולד בשנת 1906 ובילה את רוב חיו בעיר אוסטין שבטקסס. ביום הולדתו ה-111, מועצת העיר אוסטין שינתה את שם הרחוב בו גר במשך 70 שנים ל-"שדרות ריצ'ארד אוברטון".

אוברטון אמר בריאיון כי הסוד שלו לחיים ארוכים הוא עישון סיגרים ושתיית וויסקי, אותם עשה לעיתים קרובות במרפסת של ביתו. "עם תבונתו ונפשו הטובה, הוא נגע בחייהם של הרבה מאוד אנשים", אמר מושל טקסס גרג אבוט, והוסיף כי הוא מרגיש שהייתה זו זכות להכירו. עוד אמר המושל כי אוברטון היה "אייקון אמריקני ואגדה בטקסס".

לקריאה נוספת:
ארה"ב: מהגר בן שמונה מגואטמלה מת במעצר
השורד האחרון של סוביבור ואחד ממארגני המרד מת בגיל 96
חלונות רעדו, אנשים נמלטו מבתיהם: פיצוץ מסתורי החריד את ניו יורק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully