וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: המשטרה תמליץ להגיש כתב אישום נגד גל הירש בעבירות מס

ב"חדשות עשר" פורסם כי המשטרה ורשות המסים צפויות להמליץ על אישום בפרשת התיק הגאורגי. על פי החשד, הירש לא דיווח כנדרש על הכנסותיו בחברות שונות שהיו בבעלותו ואף ניסה להסתיר כספים שקיבל

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: שניר דבוש

מסתמן שהמשטרה ורשות המיסים ימליצו על הגשת כתב אישום נגד תא"ל (מיל') גל הירש בגין עבירות מס - כך פורסם הערב (שישי) בחדשות עשר. על פי החשד הירש לא דיווח על הכנסותיו בחברות שהיו בבעלותו כנדרש ואף הסתיר כספים שקיבל. על פי הדיווח בפרקליטות סוברים שהתגבשה תשתית ראייתית והחקירה נמצאת לקראת סיום.

הירש מסר בתגובה לפרסום כי אחרי "סיכול" מינויו למפכ"ל המשטרה יחד עם שלוש שנים וחצי של חקירות על שוחד, הטיית מכרז, מרמה, מעבר על חוק ההגבלים ורישום כוזב, "הפרסום לא הגיע בעיתוי מקרי. זאת לאחר שהשבוע הודיע על כך שיכנס למערכת הפוליטית בבחירות הקרובות. "אחרי שדיברתי אתכם לראשונה והודעתי על כניסה לפוליטיקה מגיע סיכול מספר 2 עם חשדות מופרכים בעבירת מס", כתב הירש בחשבון הטוויטר שלו. "אמרתי לכם מזמן - ידי נקיות, לדברי בבית הפלמ"ח יש כעת משנה תוקף".

עוד בוואלה! NEWS
"דף חדש ביחסים": נתניהו נפגש לראשונה עם הנשיא הנבחר בברזיל
תיעוד: פעילי חיזבאללה נמלטים מהמנהרות שצה"ל הציף בלבנון
פלסטיני נהרג בעימותים עם צה"ל בגבול הרצועה; בלוני תבערה שוגרו

גל הירש מודיע על הסרת מועמדותו לתפקיד המפכ"ל, ראש העין, 24 בספטמבר 2015. שלומי גבאי
התיק הגיאורגי קרוב לסופו. גל הירש/שלומי גבאי

למרות שהודיע שיחזור לפוליטיקה, הירש לא פירט לאיזו מפלגה הוא צפוי להצטרף אך לפי ההערכה הוא עשוי להיות משוריין בליכוד או להצטרף לאחת מהרשימות החדשות בבחירות הבאות.

השר לביטחון הפנים ארדן קרא לראש הממשלה בנימין נתניהו לשריין את הירש ברשימת הליכוד לכנסת. "אני בהחלט חושב שנעשה לגל הירש עוול", אמר ארדן. "אני מנצל את הבמה הזו לקרוא לראש הממשלה לשקול לשריין אותו ברשימת הליכוד לכנסת הקרובה. יש לו בהחלט את כל הכישורים והערכים לייצג את הליכוד בכנסת הבאה. אני מאוד מקווה שאם הוא החליט להצטרף למערכת הפוליטית, אני מאוד מקווה שהוא יצטרף לשורות הליכוד, אני חושב שיש לו את כל הנתונים".

  • עוד באותו נושא:
  • גל הירש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully