וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדה ששוחחה עם טראמפ: "אני עדיין מאמינה בסנטה קלאוס"

קולמן לויד מצאה את עצמה בלב הסערה אחרי שאלתו של הנשיא, אולם היא אמרה כי היא שמחה לדבר עמו והותירה מתנות לסנטה קלאוס. "זה משוגע שזה הפך לביג דיל", אמרה אביה

הילדה בת השבע ששוחחה עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמרה אתמול (שלישי) כי היא עדיין מאמינה בסנטה קלאוס, אחרי שטראמפ רמז לה כי מדובר בדמות דמיונית. קולמן לויד מקרוליינה הדרומית זכתה בכבוד לשוחח עם הנשיא כחלק מהשיחות שקיים עם רעייתו מלניה טראמפ לרגל חג המולד עם ילדים ברחבי המדינה. אחרי שסיפרה לו בת כמה היא, שאל טראמפ: "בגיל שבע זה כבר גבולי, נכון?", שאל הנשיא בנוגע לאמונתה בסנטה קלאוס.

"כן, אדוני", השיבה הילדה, שהודתה כי לא ידעה מה משמעות המילה. קולמן סיפרה לעיתון מקומי כי היא שמחה לשוחח עם נשיא ארצות הברית. "זה היה וואו, הייתי בשוק. הייתי צריכה לחשוב מה נכון". היא הוספיה כי אחרי השיחה, היא ומשפחתה השאירו לסנטה קלאוס ביסקוויטים קפואים מסוכר ושוקולד חלב. המתנות נעלמו בבוקר ותחת עץ חג המולד הונחה מתנה עם שמה של קולמן עליו.

דבריו של טראמפ, כמו תמיד, גרמו לתגובות סוערות, אולם הוריה של הילדה אמרו כי לא הייתה להם בעיה עם האופן שבו הוא דיבר. "אני חושב שזה משוגע שזה הפך לסיפור גדול, זה זמן כריסמס", אמר האב, דונלד ג'יי לויד, לבאזפיד. "הייתי שמח שהפוליטיקה תישאר מחוץ לחג. זה לא מטריד אותי, אני אוהב לדבר עם הילדים שלי כמו עם מבוגרים".

לקריאה נוספת
טראמפ לילדה בת שבע: "את עדיין מאמינה בסנטה קלאוס?"

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ עונה לשיחות טלפון של ילדים בערב חג המולד, 24 בדצמבר 2018. רויטרס
טראמפ משוחח בטלפון עם ילדים, אתמול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully