וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי כתב האישום: אפי נוה הודיע על פרישה מהוועדה לבחירת שופטים

25.12.2018 / 19:13

אחרי שהוגש נגדו כתב אישום על כניסה ויציאה מישראל שלא כחוק ועל קבלת דבר במרמה, הודיע יו"ר לשכת עורכי הדין כי הוא עוזב את הוועדה לבחירת שופטים. על פי כתב האישום, נוה ובת זוגו ביקשו לפעול להסתרת שהותם המשותפת המתוכננת בחוץ לארץ

עריכת וידאו: ניר חן

יו"ר לשכת עורכי הדין, אפי נוה, הודיע היום (שלישי) על פרישתו מהוועדה לבחירת שופטים, לאחר שהוגש נגדו כתב אישום. פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית משפט השלום בראשון לציון את כתב האישום נגד נוה ובת זוגו, בגין יציאה מישראל שלא כחוק בצוותא, כניסה לישראל שלא כחוק בצוותא וקבלת דבר במרמה בצוותא. כתב האישום הוגש לאחר דחיית בקשת הנאשמים להליך שימוע, שלא יוגש כתב אישום.

ההחלטה התקבלה על ידי פרקליט המדינה שאימץ את המלצת פרקליטות מחוז מרכז להגיש את כתב האישום.

לפי כתב האישום, שהוגש בידי עו"ד רועי רייס, ביקשו שני הנאשמים לפעול להסתרת שהותם המשותפת המתוכננת בחוץ לארץ, וזאת כדי להשיג לעצמם תועלת בקשר לסכסוך גירושים בו מצוי הנאשם עם אשתו. לשם כך, בתיאום מראש, החליטו השניים לפעול יחד במרמה לצורך יציאת וכניסת הנאשמת את גבולות ישראל, מבלי שמעבריה יתועדו באופן רשמי, כך שתוצג רק שהיית הנאשם, כביכול ללא הנאשמת, בחוץ לארץ.

עוד בוואלה! NEWS:
קבלת דבר במרמה וכניסה לישראל שלא כחוק: כתב אישום נגד עו"ד אפי נוה
מסתמן: השר ארדן יבחר באשר וקנין כממלא מקום ניצב שב"ס
"השבת תובעת את עלבונה": גפני מצא את הסיבה לתקלות ברכבת לי-ם

יו"ר לשכת עורכי הדין, ע"וד אפי נוה בבית המשפט העליון , ירושלים. ראובן קסטרו
פרש מהוועדה. עו"ד נוה/ראובן קסטרו

על פי עובדות כתב האישום, הנאשמים הגיעו בשתי הזדמנויות שונות, בעת יציאתם מישראל ובעת חזרתם לישראל, בסוף חודש ספטמבר ותחילת חודש אוקטובר, בתכנון מראש, לעמדות הממוכנות באולם ביקורת הגבולות בנתב"ג, שם הזדהה הנאשם בעמדה והונפק עבורו גייט-פאס.

על פי המיוחס בכתב האישום, הנאשמת, אשר לא הזדהתה בשום שלב, עברה את שערי המעבר באמצעות הגייט-פאס שהונפק עבור הנאשם וניתן לה על ידו, ושני הנאשמים עברו את שערי המעבר תוך יצירת מצג כוזב לפיו שניהם הזדהו בפני העמדה, שכביכול הנפיקה עבור שניהם גייט-פאס ותוך שהנאשם נצמד לגבם של אחרים על מנת לעבור את השער ללא הנחת הגייט-פאס.

עוד צוין בכתב האישום כי בעת חזרת הנאשמים לישראל, בקרית גבול ששהתה בסמוך לשערי המעבר הבחינה בהתנהלות הנאשמים, ניגשה אליהם ותשאלה אותם. במהלך התשאול היתמם הנאשם, הציג בפני הבקרית מצג כוזב לפיו אינם יודעים במה מדובר, ותחילה אף טען בכזב שכלל אינו מכיר את הנאשמת. השניים עוכבו לבירור מעמיק יותר שהוביל בהמשך לחקירת המשטרה.

  • עוד באותו נושא:
  • אפי נוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully