וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בבאר שבע: גופת גבר ועליה סימני אלימות נמצאה ברחוב

23.12.2018 / 22:32

גופת גבר בן 45, המוכר למשטרה, נמצאה ברחוב עם סימני אלימות קשים בראש לאחר שדווח על קטטה ודקירה במקום. עדי ראייה סיפרו כי הגבר "הותקף באלימות". לדברי פרמדיק מד"א "הוא שכב מחוסר הכרה ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו". נפתחה חקירה

צילום: דוברות המשטרה

חשד לרצח בדרום: גבר בן 45 נמצא הערב (ראשון) ללא רוח חיים ברחוב דרך מצדה פינת אלפסי בבאר שבע, כשעל גופתו סימני אלימות קשים בפלג גופו העליון. מדיווח שהתקבל במשטרה נמסר על קטטה ודקירה ברחוב וצוות מד"א שהגיע לזירה קבע את מותו. ההרוג מוכר למשטרה, אך לא מדובר בבכיר בארגון פשע. עדי ראייה סיפרו כי "הוא הותקף באלימות".

"כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 45 שוכב מחוסר הכרה עם סימני אלימות בפלג גופו העליון. ביצענו בדיקות רפואיות על מנת להעניק לו טיפול רפואי אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו", תיאר פרמדיק מד"א אייל עוז. כוח משטרה שהגיע למקום פתח בחקירה.

עוד בוואלה! NEWS
האחים נרצחו בסולחה שהסתבכה: נקבע מותו של גבר שנורה במגידו
נקמה ברחובות: הסכסוך שהוביל לחיסולים בלוד, והעלה את המתח לשיא
האלימות במגזר הערבי במגמת עלייה: "כמו חצר אחורית"

זירת הרצח בבאר שבע 23 בדצמבר 2018. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
זירת האירוע, הערב/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א

צעיר בן 25 מת בסוף השבוע ברמלה לאחר שנורה ברחוב שמשון הגיבור בעיר ומת מפצעיו בבית החולים אסף הרופא. צעיר נוסף כבן 20 נפצע באורח בינוני ופונה אף הוא לבית החולים. מחקירה ראשונית עולה כי אלמוני שהגיע למקום פתח באש לעבר מכולת הממוקמת בזירת הירי.

חקירת האירוע ברמלה העלתה כי שני הפצועים נמנים עם המגזר הערבי. מקרה הירי מגיע כשבוע לאחר שבעל ואישה בני 37 ו-38 נמצאו ירויים בראשם, ללא רוח חיים, בכלי רכב ברחוב פסח לב סמוך למטה יחידת להב 433 בעיר השכנה, לוד. כשעתיים מאוחר יותר נורו שני תושבים נוספים ברחוב דב גרונר בעיר, אחד מהם, בן 30, נהרג והשני נפצע באורח בינוני. המשטרה בודקת חשד לפיו הרקע לחילופי הירי הוא סכסוך בין שתי קבוצות יריבות מעולם הפשע.

(עדכון ראשון: 22:07)

עוד באותו נושא

צעיר בן 25 נורה למוות ברמלה; צעיר נוסף במצב בינוני

לכתבה המלאה
זירת הרצח בבאר שבע 23 בדצמבר 2018. זק"א, אתר רשמי
זירת האירוע, הערב/אתר רשמי, זק"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully