וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: שוטר הודיע ברשת הקשר שירה בבני משפחתו - והתאבד

19.12.2018 / 20:58

שוטר מפלורידה עלה ברשת הקשר המשטרתית וסיפר שירה בשלושה מבני משפחתו, בהם ילד. לאחר מכן התאבד לעיני שוטרים שהגיעו לזירה. "הם עשו ככל שביכולתם לשכנע אותו שיש פתרון אך הוא שם קץ לחייו", אמר השריף המקומי

שוטרים ליד זירת הירי בבית הספר בפלורידה, 14 בפברואר 2018. אי-פי, AP
שוטרים ליד זירת הירי בבית הספר בפלורידה, פברואר השנה/AP, אי-פי

שוטר ממשטרת פלורידה רצח היום (רביעי) שלושה מקרובי משפחתו, בהם ילד קטן. לאחר הרצח, הודיע ברשת הקשר של מחלקתו כי רצח את בני משפחתו ואז התאבד - כך דיווחו הרשויות המקומיות. האירוע התרחש ליד תיכון בעיר פלאנט במחוז הילסבורו, ממזרח לטמפה.

השריף המקומי, צ'אד צ'רוניסטר, אמר כי אישה וילד נרצחו בבית אחד, ואישה נוספת נרצחה בבית אחר. השוטר התאבד בנוכחות שלושה שוטרים שהספיקו להגיע לזירה. השריף סיפר כי השוטר עלה ברשת הקשר ודיווח כי פגע במשפחתו ושהוא מתכוון להרוג את עצמו, "שלושה שוטרים מהמחלקה איתרו אותו ועשו ככל שביכולתם לשכנע אותו שיש דרך אחרת, פתרון אחר, אך לצערנו הוא שם קץ לחייו מול השוטרים".

השריף הוסיף כי בהודעתו האחרונה של השוטר ברשת הקשר של המחלקה, עלו קשיים כלכליים, "אנחנו לא כל כך בטוחים מה זה אומר עדיין, וזה יהיה חלק מהחקירה". שמותיהם של השוטר והנרצחים טרם פורסמו והאירוע עודנו תחת חקירה. השוטר הצטרף למשטרה המקומית בשנת 1991, פרש ואז הועסק כאחראי ביטחון בתיכון מקומי. זו הפעם השנייה שהמשטרה המקומית במחוז הילסבורו נקשרת לרצח והתאבדות שבוצע על ידי אחד מחבריה. ב-24 בספטמבר האחרון, שוטר מהמחוז רצח את אשתו בביתם ואז התאבד, כשארבעת ילדיהם נוכחים.

עוד בוואלה! NEWS
ירי בטורניר וידאו בפלורידה: שניים נהרגו, היורה התאבד
פרסם סרטונים מיזוגניים: גבר רצח שתי נשים בסטודיו ליוגה בפלורידה
היורה בבית הספר בפלורידה תיעד את עצמו: "כולכם הולכים למות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully