וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איסור הקיזוזים: ח"כים לא הורשו לצאת לטקס לזכר רמון

19.12.2018 / 15:40

מרכז האופוזציה, ח"כ יואל חסון, מנע את השתתפותם של ח"כים באירוע, כיוון שלטענתו הם "צריכים לעשות את העבודה שלהם". מאז שהקואליציה הפכה לצרה עם 61 ח"כים, מדיניות הקיזוזים החמירה. ח"כ חסון: "זה לא נוהל חדש"

הצבעת האי אמון על אוזלת ידה של הממשלה בטיפול באלימות נגד נשים. חברי הקואליציה החרימו את הדיון החשוב. מערכת וואלה!
לא יכולים לעזוב את המליאה. מדיניות אי הקיזוזים חוזרת/מערכת וואלה!

מרכז האופוזיציה ח"כ יואל חסון לא אישר היום (רביעי) לחברי כנסת להתקזז בהצבעות במליאה כדי להשתתף באשכבה של רונה רמון המתקיימת בשעה 16:00 בתל אביב. כך למשל, שר הבינוי והשיכון יואב גלנט, חבר קרוב של משפחת רמון, ביקש קיזוז מח"כ באופוזיציה אבל סורב על ידו. בעקבות כך, השר גלנט וכן יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, יזמו קיזוזים בניגוד למדיניות האופוזיציה על מנת להשתתף בטקס. לפיד התקזז עם יו"ר סיעת הבית היהודי ח"כ שולי מועלם והשר גלנט התקזז עם ח"כ ג'מאל זחאלקה.

במסגרת קיזוז בכנסת, שני ח"כים - האחד מהקואליציה והשני מהאופוזציה - מסכמים ביניהם שייעדרו במשותף מהצבעה במליאת הכנסת ובכך מקזזים האחד את קולו של השני. הדבר נועד לאפשר לח"כים שנאלצים להיעדר מההצבעה למצוא ח"כ מהצד השני שאינו יכול להשתתף בהצבעה.

עוד בוואלה! NEWS
העץ השרוף והסלעים שהתגלו: הסימנים שהובילו לאיתור מנהרה בזרעית
גירוש משפחות מחבלים אושר בקריאה טרומית: "חוק של פושעי מלחמה"
רפורמת ההפרטה יוצאת לדרך: "נמל חיפה נולד מחדש"

ח"כ יואל חסון בהתכנסות השדולה לקידום פיתרון של שתי מדינות והפרדה בין ישראל והפלסטינים, ינואר 2011. מגד גוזני
"לא מדיניות חדשה". ח"כ חסון/מגד גוזני

מדיניות אי הקיזוזים של האופוזיציה נמשכת כבר תקופה ארוכה, והיא התעצמה מאז שהקואליציה הפכה לצרה עם 61 חברי כנסת וחסון כמרכז האופוזיציה לא מאפשר קיזוזים לשום אירוע. כך למשל, לאחרונה נאלצה ח"כ שרן השכל לעזוב אשפוז בבית החולים כדי שלקואליציה יהיה רוב בהצבעות במליאת הכנסת. חסון סירב לקזז אותה, ויו"ר הקואליציה ח"כ דודי אמסלם דרש ממנה להגיע להצבעות.

חסון אמר בתגובה לוואלה! NEWS כי "אין קיזוזים" זה לא נוהל חדש. לדבריו, "חברי הכנסת מהקואליציה צריכים לעשות את העבודה שלהם ולבוא להצביע במליאה ולעבוד עבור הציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully