וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלישת התרנגולות: העופות המשוטטים שמטרידים את תושבי בני ברק

19.12.2018 / 1:18

תושבים רבים התלוננו בימים האחרונים על מטרד של תרנגולים שעפים ומרעישים ברחבי בני ברק. בעירייה החליטו על יציאה למבצע לכידה מיוחד, תוך מזעור פגיעה אפשרית בבעלי החיים. בהודעה שהופצה בעיר נכתב כי התופעה נגרמה "עקב שחרור תרנגולים שבוצע על ידי התושבים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פקח עיריית בני ברק ואחד התרנגולים שנתפסו/מערכת וואלה!, צילום מסך

פניות רבות של תושבים התקבלו בימים האחרונים במוקד העירוני של עיריית בני ברק בעקבות מטרד של תרנגולים משוטטים שעפים ומרעישים ברחבי העיר. בתגובה הודיעה אתמול (שלישי) העירייה על יציאה למבצע לכידה מיוחד בשיתוף המחלקה הווטרינרית והשיטור העירוני.

לכידת התרנגולים תתבצע באמצעות מלכודות ייעודיות לתפיסת עופות, על מנת למנוע פגיעה פיזית ולמזער ככל שניתן את הלחץ שעלולים בעלי החיים לחוש. לאחר תפיסתם, יועברו לאזור מחייה אחר, מחוץ לעיר. בעירייה הדגישו כי אף תרנגול לא יומת ואלו שיזדקקו לטיפול רפואי יועברו לבדיקה. עוד הוסיפו בבני ברק כי בכדי לאפשר תפיסה באופן בטוח התרנגולים נתפסים בכמויות קטנות ולכן המבצע המיוחד יימשך לאורך תקופה.

עוד בוואלה! NEWS:
שישה פצועים בהם אחד אנוש בחילופי ירי בתחנת דלק בצומת מגידו
ילדי הטייסת של רונה רמון: "למדנו לבחור את החלומות שלנו''
זוג ניאו-נאצי בבריטניה שקרא לבנו היטלר נשלח למאסר

בני ברק ממעוף הציפור. ראובן קסטרו
מכת תרנגולים. בני ברק/ראובן קסטרו

בהודעה שהופצה אמש לתושבים נכתב כי "המטרד נוצר עקב שחרור תרנגולים שבוצע על ידי התושבים. במידה והנכם מחזיקים בעלי כנף הקפידו על החזקתם על פי חוק ומנעו את יציאתם למרחב הציבורי". עוד הוסיפו בעירייה כי האכיפה בנושא זה תוגברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully