וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג ניאו-נאצי בבריטניה שקרא לבנו היטלר נשלח למאסר

בית משפט בממלכה הרשיע הורים שהיו חברים בארגון ימין קיצוני שהוצא מחוץ לחוק ונשלחו לשש וחמש שנות מאסר. הם העניקו לבן את שמו של מנהיג גרמניה הנאצית מתוך הערצה אליו

זוג הורים ניאו-נאציים, בריטניה. אתר רשמי
הזוג אוחז בדגל הנאצי ומחזיק בתינוק/אתר רשמי

זוג הורים ניאו-נאציים בבריטניה נשלח למאסר אחרי שקרא לבנו התינוק על שמו של אדולף היטלר. אדם תומאס, 22, וקלאודיה פטאטס, בת 38, נשלחו לעונש כולל של 11 וחצי שנות מאסר על חברות בארגון הימין הקיצוני "פעולה לאומית", המוגדר ארגון טרור מאז 2016.

חבר המושבעים בבית משפט בבירמינגהם שמע כיצד תומאס, מאבטח לשעבר בחברת אמזון, ופטאטס, צלמת חתונות, העניקו לבנם את השם אדולף כשמו האמצעי. תומאס הודה כי היה זה מתוך הערצה לצורר הנאצי. בתמונות משפחתיות נראו ההורים אוחזים בבנם, בזמן שתומאס היה לבוש בגלימה הלבנה של ארגון הקו קלוקס קלן האמריקני, התומך בעליונות הגזע הלבן.

עוד ידיעות מהעולם
נשיא סין: לא מחפשים הגמוניה, אבל אף אחד לא יגיד לנו מה לעשות
הודו: בת 3 במצב אנוש אחרי שנאנסה על ידי מאבטח בבירה

זוג הורים ניאו-נאציים, בריטניה. אתר רשמי
האב תומאס מחזיק בתינוק כשהוא לבוש בגלימת הקו קלוקס קלן/אתר רשמי

תומאס, אזרחית פורטוגל שהיגרה לבריטניה, אמרה לחבר אחר בארגון כי "צריך להרוג את כל היהודים". הזוג, שגם הביע רצון "להשיב את מחנות הריכוז", הורשע בתום משפט שנמשך שבעה שבועות. אצל תומאס, שפעמיים סורב על ידי הצבא, נמצא גם מדריך להכנת פצצות.

השניים החזיקו ידיים ובכו בעת גזר הדין, שבו נקבע כי תומאס יישלח לשש שנות מאסר ושישה חודשים, ואילו פטאטס לחמש שנים. עוד ארבעה אנשים נוספים הורשעו היום על חברותם בארגון, שלפי השופט מחזיק ב"מטרות מחרידות" ורוצה להפיל את הדמוקרטיה במדינה. השופט אמר שלזוג יש "היסטוריה ארוכה של אמונות גזעניות".

חבר קרוב שלהם, דארן פלטשר, היה בין חברי הקבוצה. הוא נשלח לחמש שנות מאסר. לפי התביעה, הוא לימד את בתו להצדיע במועל יד. "סוף סוף הצלחתי ללמד אותה לעשות זאת", הוא כתב במסרון ששלח לפטאטס.

  • עוד באותו נושא:
  • בריטניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully