וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי תיירות מסקנדינביה נרצחו באזור הרי האטלס במרוקו

השתיים היו בדרכן לפסגת תובקאל, הגבוהה ביותר בצפון אפריקה, אולם הן נמצאו ללא רוח חיים כשפצעי דקירה בצוואריהן. הרשויות עצרו חשוד, אך המניע עוד לא ידוע

ארמון קסבה טמדו, הרי האטלס, מרוקו. Dorling Kindersley, GettyImages
הרי האטלס במרוקו/GettyImages, Dorling Kindersley

שתי תיירות צעירות מנורבגיה ומדנמרק נמצאו ללא רוח חיים בהרי האטלס במרוקו, כשלשתיהן היו פצעי דקירה בצוואריהן. הבוקר (שלישי) הודיעו הרשויות על מעצר חשוד במה שנראה כמו רצח כפול. לפי משרד הפנים, הן נמצאו באוהל באזור מבודד בדרך לפסגה הגבוהה ביותר בצפון אפריקה. עוד נמסר כי הרשויות מחפשות אחרי חשודים נוספים.

פסגת תובקאל היא פופולרית בקרב מטיילים ומטפסים והיא נמצאת במרחק של 82 ק"מ מדרום למרקש, העיר התיירותית המרכזית במדינה. חקירה נפתחה כדי לקבוע את המניע מאחורי התקרית. בעקבות הרצח, האבטחה תוגברה והטיולים באזור הושעו.

עוד ידיעות מהעולם
דוח ועדת המודיעין בסנאט: כך זרעו הרוסים פייק ניוז אחרי הבחירות בארה"ב
עיירה בצרפת נתונה לטרור שמטיל רוצח ארנבים אכזרי במיוחד

תיירת מדנמרק שנרצחה בטיול במרוקו. אתר רשמי
אמה הזהירה אותה מפני הנסיעה. לואיסה וסטרגר ג'ספרסן/אתר רשמי

הצעירה הדנית זוהתה כלואיסה וסטרגר ג'ספרסן, בת 24. אמה, לפי התקשורת בארצה, סיפרה כי "גרונה שוסף" וכי המשפחה הזהירה אותה מלטוס למרוקו בשל "המצב הכאוטי" בה. לפי עמוד הפייסבוק שלה, היא למדה בנורבגיה כדי להיות מדריכה.

התיירת השנייה זוהתה כמארן אולנד, בת 28, מנורבגיה. אמה ספדה לה בפייסבוק וכתבה לצד תמונה של בתה: "מארן שלנו". היא סיפרה לתקשורת המקומית כי השתיים הצטיידו כפי הנדרש לטיול.

  • עוד באותו נושא:
  • מרוקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully