וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיירה בצרפת נתונה לטרור שמטיל רוצח ארנבים אכזרי במיוחד

בעיירה מיניי-טרגוי שבמחוז ברטאן פועל רוצח המתגנב לחצרות בתים פרטיים ושולף ארנבים מכלוביהם - אז הוא דוקר אותם או מטיח אותם לקרקע. "צריך להיות חולה כדי לעשות משהו כזה"

העיירה מיניי-טרגוי, ברטאן, צרפת. אתר רשמי
מעשי ההרג החלו במרץ. בית בעיירה/אתר רשמי

רוצח סדרתי של ארנבים שמטיל אימה על עיירה ציורית בחבל ברטאן שבצרפת שב לפעול ולהטיל אימה על התושבים. לפי הגרדיאן הבריטי, המשטרה הוזעקה אחרי שנמצאו שבעה ארנבים מתים, שגופותיהם הושחתו והושלכו על הקרקע בחצר בית בעיירה מיניי-טרגוי שלחופי מחוז קוט-ד'ארמור.

התושבים ההמומים קיוו שמעשי ההרג, שהחלו במרץ, פסקו אחרי כמה שבועות ללא מקרים דומים. הרשויות אומרות כי הרוצח, או הרוצחת, הותירו מעט מאוד רמזים, אולם דפוס הפעולה זהה בכל פעם - הרוצח מתגנב לחצרות פרטיים בלילות, לוקח את הארנבים מכלוביהם ודוקר אותם עם מחט או עם חפץ חד או מרסק אותם על הקרקע. הוא מותיר את גופותיהם בשטח ונמלט.

"זה מבעית, אם הם יכולים לתקוף בעלי חיים חסרי ישע כמו ארבנים, הם ודאי יכולים לתקוף בני אדם, במיוחד מבוגרים, יום אחד", סיפרה אניק, תושב העיירה, לעיתון לה טלגרם. שכנתה, איזבל, אמרה: "אתה צריך להיות חולה כדי לעשות משהו כזה. זה אפילו לא כדי לאכול אותם".

עוד ידיעות מהעולם
גרמניה מאפשרת להוסיף מגדר שלישי בתעודות הלידה ומסמכים רשמיים
לא אלוהים, מפלצת: הילר בברזיל תקף מינית יותר מ-300 נשים

קריאה לעדי ראיה למסור מידע על רצח של ארנבים בעיירה במחוז ברטאן, צרפת, אוקטובר 2018. פייסבוק, אתר רשמי
כוח השיטור המקומי קורא לעדי ראיה למסור מידע/אתר רשמי, פייסבוק

אז'ין ומרי-פרנסואה ל'אוודה, בני 80 ו-77, איבדו 20 ארנבים בארבע תקיפות שונות. "גידלנו ארנבים במשך 55 שנה וזאת הפעם הראשונה שדבר כזה קורה. אנחנו גמורים, אנחנו שואלים את עצמנו מי יכול לעשות דבר כזה", אמר אז'ין.

ז'אן-ייב פנברץ', ראש העיירה המונה 1,320 תושבים, אמר כי עשרה מגדלי ארנבים הותקפו, חלקם כמה פעמים. "הקורבנות הם בדרך כלל גמלאים שלהם יש גינת ירק, כלובים ותרנגולות. זאת התשוקה שלהם, זה התחביב שלהם. זה עצוב", אמרה לרשת "פראנס 3".

לפי הדיווח, החשוד במעשי הרצח לבש מעיל גשם וכובע. כוח הז'נדרמה המקומי קרא לעדי ראיה למסור עדות על "סדרת המעשים האכזריים נגד ארנבי בית".

  • עוד באותו נושא:
  • צרפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully