וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא אלוהים, מפלצת: הילר בברזיל תקף מינית יותר מ-300 נשים

ז'ואאו טישיירה התפרסם במדינה ומחוצה לה כמי שיכול לרפא מחלת, אך אחרי שקבוצת נשים, בהן בתו, סיפרו על תקיפות מיניות הוא הפך למבוקש. מאז נאספו מאות תלונות והמרפא הסגיר את עצמו. "הוא אמר שהוא אלוהים"

צילום: רויטרס, עריכה: תומר לוי

מרפא מפורסם בברזיל חשוד שתקף מינית יותר מ-300 נשים ואתמול (ראשון) הוא הסגיר את עצמו לרשויות. ז'ואאו טישיירה דה פריה, המכונה "ז'ואאו של אלוהים" הוכנס לרשימת המבוקשים של האינטרפול אחרי שירד למחתרת עם הוצאת צו מעצר נגדו על אף שעורכי דינו הביעו ביטחון שהוא יסגיר את עצמו.

המקרה נחשף ביום שבת, כש-13 נשים הופיעו בטלוויזיה והעלו טענות לתקיפה מינית על ידי ההילר המפורסם. מאז התקבלו בתביעה במדינת גויאס 355 דיווחים על תקיפות מיניות שביצע לכאורה טישיירה, מנשים בברזיל ומחוצה לה. אחת מהן היא בתו, דלבה טישיירה, בת 49. היא תיארה את אביה כ"מפלצת" ואמרה כי היא נאנסה והוכתה על ידיו עד גיל 14.

"הוא נהג לומר שאלוהים לא קיים ושהוא אלוהים", סיפרה. היא אמרה כי הוא הפסיק רק אחרי שהיא הרתה לאחד מעובדיו, ואז הוא הכה אותה וגרם לה להפלה. "אף אחת מהנשים האלו לא משקרת. אני יודעת כי עברתי את זה, סבלתי".

רבות מהתלונות היו דומות והתקבלו על ידי נשים שהוזמנו לטיפולים רוחניים אצלו והוא אילץ אותן לאונן לו ולבצע בו מין אוראלי. טישיירה, שבעבר התראיין לאופרה ווינפרי, מכחיש את הטענות נגדו. הוא התפרסם בברזיל ובעולם כמי שלכאורה יכול לרפא מחלות.

ז'ואאו טישיירה דה פריה, מרפא ברזילאי שחשוד בתקיפה מינית של מאות נשים. רויטרס
טישיירה מובל למעצר, אתמול/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • ברזיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully