וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של הפצועה בפיגוע בגבעת אסף: "הייתה בטוחה שהמחבל יירה בה"

שירה סבג עדיין מאושפזת בבית החולים אחרי שנפצעה בפיגוע בטרמפיאדה גבעת אסף בו נרצחו שני לוחמי צה"ל. אביה סיפר על השתלשלות האירועים: "היא ראתה את החיילים נופלים וניסתה לברוח"

עריכה: טל רזניק

בני משפחתה של שירה סבג, שנפצעה בפיגוע בגבעת אסף שבו נרצחו שני לוחמי צה"ל, אמרו היום (ראשון) כי היא מרגישה טוב יותר אחרי הניתוח שעברה בבית החולים שערי צדק בירושלים. אביה, יורם סבג, ציין כי היא "זוכרת את כל האירוע", ושהיא עדיין חלשה וזקוקה להתאוששות ולשיקום.

סבג סיפר על השתלשלות האירועים כפי שבתו תיארה אותה בפניו, שהחלה כשהיא ירדה מהאוטובוס בטרמפיאדה במטרה לקחת טרמפ לבית אל. בשלב זה המחבל יצא ממכוניתו וירה לעבר חיילים שעמדו בטרמפיאדה מטווח קצר בפלג הגוף העליון. "היא ראתה איך הוא יורה עליה ואיך החיילים נופלים", שחזר האב. "עבר לה בראש שאולי הוא מתכוון לירות לה בראש".

עוד בוואלה! NEWS:
42 עברייני מין, 171 בעבירות סמים: נתוני האסירים שישוחררו
הודעות אלימות ואיומים על הילדות: מנכ"לית בנק לאומי מעידה
ראש הסגל החדש של טראמפ אמר עליו בעבר: "הוא אדם נורא"

יובל מור יוסף חייל צה"ל מאשקלון שנהרג בפיגוע בגבעת אסף, 13 בדצמבר 2018. צילום מסך
נרצח בפיגוע. מוריוסף/צילום מסך

בשלב זה התייחס לאזרחית הנוספת שנכחה במקום, שרי ארביב. "פתאום הוא הפסיק, התחיל לפחד בגלל עדת הראייה שברחה מהמקום והייתה מאוד מפוקסת", המשיך יורם סבג. "היא הייתה בטוחה שהוא הולך לירות בה. פחדה שהוא ימשיך, אבל הוא הפסיק. היא הרגישה חוסר אונים, הרגשה של חשיפה מוחלטת. היא ניסתה לברוח".

בפיגוע נרצחו יובל מוריוסף, בן 20 מאשקלון, ויוסי כהן, בן 19 מבית שמש. בנוסף אליהם, נפצע חייל שהועבר לאשפוז בבית החולים הדסה עין כרם שבירושלים. אחרי הפיגוע צה"ל פתח במצוד אחר חוליית הירי. מפקדים שהוקפצו אל הזירה חיפשו אחר הנשק של אחד הלוחמים ולא מצאו אותו. אז הועלתה הערכה כי המחבל שהצליח לירות בלוחמים כמעט "מטווח אפס" גנב את אחד הנשקים ונמלט.

עוד באותו נושא

מלחמה על חיי הלוחם שנפצע בפיגוע בגבעת אסף; המצוד אחר המחבלים מתרחב

לכתבה המלאה
יוסי כהן חייל צה"ל  מבית שמש שנהרג בפיגוע בגבעת אסף, 13 בדצמבר 2018. צילום מסך
נרצח בפיגוע. יוסי כהן/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully