וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש הסגל החדש של טראמפ אמר עליו בעבר: "הוא אדם נורא"

מיק מולבני אמר בעימות לפני בחירות לקונגרס ב-2016 כי המועמד הרפובליקני הוא אדם נורא, אבל כך גם קלינטון. בפוסט בפייסבוק מאותה שנה הוא גינה את דבריו נגד נשים, אך קרא להצביע לטראמפ. "הוא אמר זאת לפני שהכירו", אמרה דוברת מטעמו

עריכה: טל רזניק

ראש הסגל הזמני החדש בבית הלבן, מיק מלבני, תיאר את דונלד טראמפ כ"אדם נורא". בסרטון שתיעד עימות שבו השתתף לפני הבחירות ב-2016, הוא אמר כי הוא תומך במועמד הרפובליקני על אף "שאני חושב הוא בן אדם נורא". הסרטון, שהגיע לידי "דיילי ביסט", תיעד את חבר הקונגרס לשעבר בעימות עם יריבתו הדמוקרטית על מושב מטעם קרוליינה הדרומית. הוא אמר כי הילרי קלינטון, היריבה הדמוקרטית של טראמפ, "נוראית כמוהו".

דוברת מטעם משרד התקציבים בבית הלבן, תפקיד שבו מחזיק מלבני עד לתחילת השנה החדשה, אמרה כי הדברים נאמרו בטרם הוא פגש את הנשיא וכי מדובר ב"חדשות ישנות". היא הוסיפה כי הוא "מכבד ומחבב את הנשיא ואוהב לעבוד עבורו". הבית הלבן לא הגיב לפרסום הסרטון.

לקריאה נוספת
טראמפ מינה את ראש אגף התקציבים לראש הסגל הזמני בבית הלבן

מיק מולבני בבית הלבן ב-17 באוקטובר 2018. רויטרס
מולבני בבית הלבן, אוקטובר/רויטרס

בנוסף לכך, בפוסט מאותה שנה הוא תיאר את טראמפ כ"אדם לא כל כך טוב" בשל הסרטון שצץ משנת 2005, שבו התבטא טראמפ בגסות כלפי נשים. "אני חושב שיש דבר אחד שלמדנו לגבי דונלד טראמפ במהלך הקמפיין וזה שהוא לא אדם כל כך טוב", כתב. "מה שהוא אמר זה מבחיל ואי אפשר להגן על זה. הניחוש שלי הוא שהוא אמר דברים גרועים עוד יותר".

עם זאת, הוא הוסיף: "החלטתי שאני לא ממש אוהב אותו כאדם, אבל אני עדיין מצביע לו. ואני מבקש מאנשים אחרים לעשות את אותו הדבר ויש לכך סיבה אחת ברורה: הילרי קלינטון". מלבני יחליף בתפקיד את ג'ון קלי, שהיה בעצמו מחליף של ריינס פריבוס, ראש הסגל הראשון בממשל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully