וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיילים ניסו לשחרר חשודים שיידו אבנים לעבר פלסטינים - ונענשו

חיילי "נצח יהודה" ניסו לשחרר שלושה עצורים החשודים ביידוי אבנים לעבר בתים פלסטינים בהפגנה בלתי חוקית שהתקיימה בפאתי רמאללה. הם התעמתו עם שוטרי מג"ב ובהמשך הושעו מתפקידם עד לסיום תחקיר האירוע. הלוחמים לוואלה! NEWS: "מג"ב הפעיל אלימות כאילו אנחנו פושעים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החיילים התעמתו עם מג"ב לאחר ניסיון לשחרר עצורים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שני חיילי גדוד "נצח יהודה" בצה"ל התעמתו היום (ראשון) עם חיילי מג"ב לאחר שניסו לשחרר שלושה בני אדם שנעצרו בחשד ליידויי אבנים לעבר בתים פלסטינים. החשודים נעצרו במהלך הלילה על ידי כוחות מג"ב במהלך הפגנה בלתי חוקית של כ-50 מתנחלים בפאתי רמאללה.

החיילים, שמשרתים באזור, התעמתו עם חיילי מג"ב לאחר שניסו לשחרר את העצורים, והועברו להמשך טיפול של מפקדיהם. דובר צה"ל הודיע כי "החיילים המעורבים באירוע הושעו מתפקידם עד לסיום תחקור משותף של האירוע על ידי מפקדי צה"ל ומג"ב".

עוד בוואלה! NEWS:
יצחק אברג'יל מעיד בבית המשפט: "מגיל 14 יריתי בהרבה אנשים"
בגלל פוסט בפייסבוק: עורך הדין נתפס ב-200 קמ"ש על כביש 6
יצחק אברג'יל מעיד בבית המשפט: "מגיל 14 יריתי בהרבה אנשים"

הפרצה בחומה בבית אל, דרכה חדר מחבל ופגע בחייל , 14 בדצמבר 2018. אמיר בוחבוט, מערכת וואלה!
לוחמי גדוד נצח יהודה בבית אל, סוף השבוע/מערכת וואלה!, אמיר בוחבוט

"מג"ב הפעיל נגדנו אלימות לא הגיונית בכלל כאילו התעסקו בפושעים ולא בחיילים. אף אחד לא ניסה לשחרר מתנחלים, זה שקר", כך טוענים לוחמים בגדוד 'נצח יהודה' בשיחה לוואלה! NEWS לאחר שדובר צה"ל הודיע מוקדם יותר כי שני חיילים בגדוד התעמתו עם חיילי מג"ב בהפגנה לא חוקית בפאתי רמאללה וניסו לשחרר שלושה מתנחלים שנעצרו בחשד ליידוי אבנים לעבר בתים פלסטינים.

"היינו כמה חבר'ה מהפלוגה, הייתה שם הפגנה של מתנחלים והיה שם כוח מג"ב שהחל להפעיל אלימות לא סבירה נגד מפגינים. החיילים שכואבים את הרצח של יוסף כהן ויובל מור יוסף פנו אליהם בנימוס כדי להעיר להם על כך. אמרו להם משהו כמו 'אנחנו יהודים. זה לא ראוי מה שאתם עושים, אפשר בדרך אחרת', ומשם מג"ב החל לצאת משליטה".

לפי לוחם נוסף בגדוד, "אחד החיילים כעס על כוח מג"ב שנכנס לו לטריטוריה שלו והוא פנה למג"ב. בתגובה אחד ממג"ב איים עליו 'אעצור אותך' והחייל הגיב לו שהוא לא יכול. המג"ב החל להפעיל אלימות לא הגיונית בכלל". לדבריו, "זה התסיים בכך שהעיפו חייל מהגדוד על הרצפה, לקחו לו את הנשק ועצרו אותו. חייל אחר הצליח לעזוב את המקום אבל החלו לרדוף אחריו כאילו התעסקו פה בפושעים". לדבריו, "אף אחד לא ניסה לשחרר את המתנחלים, מישהו היה צריך לראות את זה במו עיניו כדי להבין שזו המצאה".

(עדכון ראשון: 11:29)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully