וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כולם הסתכלו והתעלמו": נהג אוטובוס ערבי הותקף במודיעין עילית

רכב חסם את האוטובוס שבו נהג תושב מחנה הפליטים שועפאט נדאל אל-פקיה, ממנו ירדו שני צעירים. כשזיהו שמדובר בדובר ערבית החלו להכות אותו ונמלטו מהמקום. מצבו של הנהג קל. המשטרה פתחה בחקירה

אתר רשמי

נהג אוטובוס ערבי נפצע הלילה (שישי) באורח קל בעת שהותקף במודיעין עילית. על פי החשד, רכב חסם את אוטובוס חברת "קווים" שבו נהג תושב מחנה הפליטים שועפאט נדאל אל-פקיה. שני צעירים ירדו מהרכב, עלו לאוטובוס וכשזיהו שמדובר בדובר ערבית החלו להכות אותו ונמלטו מהמקום.

"חסמו אותו בכביש", סיפר עד ראייה. "הוא ביקש מהרכב שיזוז ואז שניים הגיעו אליו. כולכם מסתכלים וכולכם התעלמתם". בעקבות התקיפה, שוטרים הגיעו למקום וחסמו את התנועה. המשטרה פתחה בחקירה.

מחברת "קווים" נמסר כי "אמש הותקף שוב נהג החברה בעת עבודתו במודיעין עילית. חלק מנהגי הסניף שובתים כעת בהחלטה עצמאית, ומשבשים את פעילות התחבורה הציבורית בעיר במחאה נגד מקרי האלימות מצד קומץ אלים וקיצוני. הנהלת החברה, לא תסבול אלימות מכל סוג שהוא כלפי עובדיה ובכלל ותפעל למיצוי הדין כנגד כל מי שיבצע מעשה אלימות. החברה פועלת נמרצות על מנת להשיב את הפעילות לשגרה לצד תחקיר האירוע".

עוד בוואלה! NEWS:
מלחמה על חיי הלוחם שנפצע בפיגוע בגבעת אסף; המצוד אחר המחבלים מתרחב
בתום יומיים של מצוד: המחבל משטרסבורג נהרג, דאעש קיבל אחריות
הסנאט נגד סעודיה: להפסיק את התמיכה במלחמה בתימן, בן סלמאן אחראי לרצח חאשוקג'י

לינץ' בנהג אוטובוס במודיעין 13 בדצמבר 2018. צילום מסך
נהג האוטובוס שהותקף, הלילה/צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
נהג האוטובוס בבית החולים, היום/מערכת וואלה, צילום מסך

"מדובר במעשה נבלה בו תקפו נהג שכל רצונו היה לפרנס את בני ביתו", אמר יו"ר ארגון נהגי האוטובוס בישראל, ישראל גנון, שליווה את הנהג הפצוע בבית החולים. "אירועי האלימות כלפי הנהגים מסלימים ועולים, ותכנית למען הגנה על הנהג איננה קיימת. האם נתעורר רק כאשר נהגים ירצחו על הכבישים? אדוני שר התחבורה, אנחנו בסכנה יומיומית, תתעורר".

בארגון נהגי האוטובוסים ציינו כי הם מקבלים בממוצע דיווחים על 50 תקיפות של נהגי אוטובוס בכל חודש. "בפועל יש יותר", הוסיף גנון בשיחה עם וואלה! NEWS.

בחודש אוגוסט האחרון שלושה ערבים תושבי שפרעם, שבילו בחוף הים בקריית חיים, הותקפו באלימות קשה, וזאת לטענתם: "רק מפני שאנחנו ערבים". אחד מהם, בן 28, הוא רופא בבית החולים איכילוב בתל אביב, השני, בן גילו, הוא אח מוסמך בבית החולים שיבא שבתל השומר, והשלישי, בן 22, עובד במפעל. "זה היה לינץ'", סיפרו אחרי האירוע. "ניצלנו. זה כמעט ונגמר רצח. הם תקפו אותנו בשביל להרוג".

(עדכון ראשון: 08:46)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully