וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני רואה 3 חיילים ואישה, הם לא מגיבים": הדיווח למד"א על הפיגוע

בהקלטת שיחת הטלפון הראשונית של אזרח שהתקשר לדווח על פיגוע הירי שבו נהרגו סמ"ר יובל מוריוסף וסמל יוסי כהן, נשמעו קולות הירי במקום וקריאה לאמבולנסים. "אני רואה פגיעה ברגל, זה ממש בצומת". בבית החולים נאבקים הרופאים על חיי לוחם נוסף

מד"א

הקלטת שיחת הטלפון הראשונית למד"א לאחר הפיגוע בגבעת אסף שבו נהרגו שני חיילים, חייל נוסף נפצע באורח אנוש וצעירה נפצעה באורח בינוני, התפרסמה הערב (חמישי), ובה נשמע אזרח מדווח על פיגוע הירי. "פיגוע בצומת גבעת אסף היו יריות! אני רואה שלושה חיילים ועוד אישה אחת, הם לא מגיבים. אני רואה פגיעה ברגל. זה ממש בצומת גבעת אסף".

לוחמי צה"ל שנהרגו היום בפיגוע הירי בגבעת אסף הם יובל מוריוסף מאשקלון, בן 20, ויוסי כהן מבית שמש, בן 19. לוחם צה"ל נוסף נפצע באורח אנוש וצעירה נוספת כבת 20 נפצעה באורח בינוני. על פי החשד, מחבל שנסע בכביש 60 ירד מרכבו סמוך לטרמפיאדה, פתח באש לעבר השוהים בה, ונמלט מהמקום. צוותי מד"א העניקו לפצועים טיפול רפואי ראשוני בזירה, אך קבעו את מותם של השניים, ששירתו בחטיבת "כפיר". לוחם נוסף וצעירה בני 20 פונו במצב קשה לבתי החולים שערי צדק והדסה עין כרם בירושלים, שם הדרדר מצבו של החייל הנאבק על חייו.

עוד בוואלה! NEWS
יוסי היה חייל בודד; יובל רצה "רק קרבי": ההרוגים בפיגוע בגבעת אסף
ברקע הפיגועים: נתניהו הנחה להרוס בתי מחבלים ולהסדיר מעמד אלפי בתים
בולמים, יורים ונמלטים: פיגועי הירי שמפתיעים את צה"ל בצמתים

זירת הפיגוע בצומת עפרה , דצמבר 2018. רוני כנפו
זירת הפיגוע בגבעת אסף, היום/רוני כנפו
יוסי כהן חייל צה"ל  מבית שמש שנהרג בפיגוע בגבעת אסף, 13 בדצמבר 2018. צילום מסך
סמל יוסי כהן/צילום מסך
יובל מור יוסף חייל צה"ל מאשקלון שנהרג בפיגוע בגבעת אסף, 13 בדצמבר 2018. צילום מסך
סמ"ר יובל מוריוסף/צילום מסך

הרמטכ"ל, רב-אלוף גדי איזנקוט, יקיים הערב הערכת מצב מיוחדת בפיקוד המרכז, יחד עם מפקד הפיקוד אלוף נדב פדן, מפקדי גזרת יהודה ושומרון וגורמי בטחון נוספים. במסגרת הערכת המצב תוצג הערכות ומשימות הכוחות וכוחות התגבור לתקופה הקרובה.

אלוף פיקוד המרכז, נדב פדן, אימר בתגובה לאירועי היום כי "לא יהיה מקום מסתור ביהודה ושומרון למפגעים, צה"ל ימשיך וירדוף אותם. אנחנו מתגברים כוחות, מגנים על הצירים והיישובים ומרחיבים את המאמצים לסיכול טרור במקום בו הם מסתתרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully