וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארדן על מינוי המפכ"ל: עדיפות לקצין מהמשטרה, אך בודק אופציות אחרות

13.12.2018 / 10:58

השר לביטחון פנים התייחס לסוגיית מינוי הקצין הבכיר לארגון ואמר כי "העדיפות לתפקיד היא לקצין מתוך המשטרה אך הוא בודק גם אופציות אחרות". בשבוע שעבר הסיר ניצב אדרי את מועמדותו וכעת ממתינים במשטרה לבחירת מועמדים חדשים

עריכה: איתי עמרם

השר לביטחון פנים גלעד ארדן, התייחס הבוקר (חמישי) לסוגיית מינוי מפכ"ל חדש למשטרה. "אני נותן עדיפות לקצין בתוך המשטרה לתפקיד המפכ"ל, אבל אני בודק גם אופציות אחרות", אמר השר במהלך סיור במטה חוף של משטרת ישראל במסגרת תרגיל רב ארגוני - "מגן האש". בשבוע שעבר הסיר ניצב בדימוס משה אדרי את מועמדותו, וכעת ממתינים במשטרה לבחירת מועמדים חדשים.

אמש, ארדן, החליט להעביר לבדיקות מעמיקות יותר את שמות שלושת המועמדים לתפקיד המפכ"ל מבין הניצבים המכהנים: מפקד מחוז ירושלים יורם הלוי, מפקד מחוז תל אביב דוד ביתן וממלא מקום המפכ"ל בפועל מוטי כהן.

לאחר כישלון מינויו של מנכ"ל המשרד לביטחון הפנים, ניצב בדימוס משה (צ'יקו) אדרי החליט השר ארדן שלא להסתפק בבדיקה של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, את המועמדים, אלא לבצע בדיקות עומק באשר לתפקודם של השלושה במהלך הקריירה שלהם במשטרה.

לקריאה נוספת:
"אי מינוי מפכ"ל - פגיעה קשה בארגון": ביקורת במשטרה על ארדן
הערכה במשטרה: המועמד המוביל למפכ"ל - ממלא המקום ניצב מוטי כהן
אחרי חשיפת וואלה! NEWS: אדרי הסיר את מועמדותו לתפקיד המפכ"ל

השר לביטחון פנים גלעד ארדן בבית מעצר קישון , דצמבר 2018. שלומי גבאי
גלעד ארדן בבית מעצר בקישון, היום/שלומי גבאי

במקביל לבדיקת הניצבים המכהנים, ארדן ממשיך לבחון מועמדים מחוץ לשורות המשטרה, בהם קצינים שפרשו מהשירות וכמה קצינים במילואים מצה"ל.

אחד המועמדים שבוצעה בדיקה לגביהם היה ניצב בדימוס בנצי סאו, שבתפקידו האחרון במשטרה שימש כממלא מקום המפכ"ל, עד לכניסתו לתפקיד של רוני אלשיך. עם זאת, לוואלה! NEWS נודע כי סאו דחה את הצעת הגישוש מצדו של השר. "אני חושב שבעת הזאת צריך מפכ"ל מתוך אחד מבין הניצבים המכהנים במשטרה כיום", אמר סאו.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
השר לביטחון פנים גלעד ארדן בבית מעצר קישון , דצמבר 2018. שלומי גבאי
ארדן בבית המעצר קישון, היום/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully