וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקס בפרלמנט: שני פוליטיקאים איטלקים צולמו מקיימים יחסי מין בשירותים

16.12.2018 / 8:56

שני חברי פרלמנט תועדו משתובבים בתא שירותים, העיתון שפרסם את הסיפור סירב להפיץ את הסרטון אך הבהיר: "מדובר בשני אנשים גבוהים ויפים, שמוכרים היטב". אה, ויש גם טוויסט מפתיע

רויטרס

שני חברי פרלמנט איטלקים קיימו יחסי מין בחדר השירותים במשרדי הפרלמנט בבירת איטליה, כך דווח בתקשורת המקומית. "השניים ערבבו פוליטיקה ורגשות", נכתב על הצמד, שהוקלטו וצולמו בסתר על ידי סמארטפון - אולם הסרטון לא פורסם עד כה. מדובר לפי הדיווחים בשני פוליטיקאים גברים משתי מפלגות שונות: הראשון מתנועת חמשת הכוכבים (M5S) והשני מלגה נורד. שניהם אומנם חברי קואליציה, אבל די רחוקים בדעותיהם. מי שפרסם את הסיפור היה העיתון האיטלקי "Il Giornale", שהבהיר שהוא אינו מתכוון להפיץ את הסרטון.

"כמובן שאנחנו יודעים בדיוק במי מדובר, אבל אנחנו לא מפיצים את הסרטון בגלל זכויות הפרט", נכתב בעיתון, שגם לא פירט מי צילם את הסרטון ואיך הוא הגיע למערכת. עורך העיתון נותר דיסקרטי, ורק ציין ש"מדובר בצמד אנשים גבוהים ויפים", ושמוכרים היטב בציבור.

עוד בנושא
פוטין מפיץ תמונות עירום לסביות של פוליטיקאית וסרטון סקס של רה"מ לשעבר?
חבר פרלמנט נתפס צופה בפורנו בדיון ולא מתכוון להתנצל

זוג גברים הומוסקסואלים בחליפות. מערכת וואלה! NEWS
בכנסת זה לא היה קורה?/מערכת וואלה! NEWS

היו כמובן רבים שגינו את המעשה וטענו שמדובר באקט לא מכובד בבית המחוקקים, אבל סגן נשיא הפרלמנט, אטורה רוסאטו מהמפלגה הדמוקרטית, הגיב ואמר ש"סוף סוף אנשים מנצלים פה את הזמן בצורה נכונה".

  • עוד באותו נושא:
  • סקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully