וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר נתניהו מודה: ביקרתי במועדון החשפנות "פוסיקט" לפני ארבע שנים

בנו של ראש הממשלה טען בפוסט נוסף בפייסבוק כי הוא נרדף וזוכה ל"אלימות מילולית" וכי "אחד לא מעז לדבר ככה לאף בן של פוליטקאי אחר". בנוסף אמר כי "הייתי במועדון החשפנות בתל אביב וראיתי שם הרבה נשים שבאו לבלות וגם כמה עיתונאים שמאלנים שמרבים להטיף מוסר"

עריכה: טל רזניק

יאיר נתניהו בנו של ראש הממשלה ממשיך לעורר סערה בהודעות שהוא כותב בעמוד הפייסבוק שלו, ומודה כי ביקר במועדון החשפנות "פוסיקט" בתל אביב לפני ארבע שנים. "אין מילה כזאת בעברית זנאי", כתב. "אם אתם השמאלנים מתכוונים אדם שהיה במועדון חשפנות אז תגידו את זה ישירות. כן הייתי בפוסיקט לפני 4 שנים. וראיתי שם הרבה נשים שבאו לבלות. וראיתי גם כמה עיתונאים שמאלנים שמרבים להטיף מוסר. אולי יום אחד אחשוף את שמם".

בהודעה שהפנה לחברת הכנסת לשעבר זהבה גלאון כתב נתניהו "זהבה אולי נתחיל לדבר מי סידר לבן שלך את כל הג'ובים הפוליטיים ואיך? אני יודע שאת רגילה בתור קומוניסטית שאת האויבים הפוליטיים שולחים לגולאג או לכלא אבל זה לא עובד ככה במדינה דמוקרטית. אבא שלי בסך הכל נחקר במשטרה בדיוק אבל בדיוק כמוך! זוכרת?".

יאיר נתניהו, במהלך דיון בתביעת לשון הרע שהגיש ,נגד הפעיל החברתי ואיש מפלגת העבודה אייבי בנימין. מוטי מילרוד, חדשות "הארץ", מערכת וואלה!
יאיר נתניהו בבית המשפט, אתמול/מערכת וואלה!, מוטי מילרוד, חדשות "הארץ"

"תראו כמה אלימות מילולית מצד ה'נאורים', כתב נתניהו." אף אחד לא מעז לדבר ככה לאף בן או בת של פוליטקאי אחר. אין גבולות", כתב.

אתמול הגיע יאיר נתניהו לדיון בבית משפט השלום בתל אביב בתביעת הדיבה שהגיש נגד הפעיל החברתי אייבי בנימין. לאולם הגיעו פעילי מחאת פתח תקווה, שתקפו בצעקות את יאיר נתניהו ואת פרקליטו, עו"ד יוסי כהן, וקראו לעברו "מושחתים הביתה", "זבל", נתניהו הגיב באצבע משולשת. נתניהו נשאל אתמול במהלך הדיון "אם מישהו כותב עליך שאתה זנאי, זו הבעת דעה ואתה לא תתבע על זה?", לכך השיב נתניהו, "אם מישהו חושב שאני זנאי כי הייתי בפוסיקט - זה עניין של דעה. Fuck that".

עוד באותו נושא

"מושחתים הביתה": מהומה בדיון בתביעת הדיבה של יאיר נתניהו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully