וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הציע לילדות לדגמן ותקף אותן מינית: אותר "פדופיל הסליים"

10.12.2018 / 15:19

לאחר שהתגלה דפוס פעולה זהה במספר זירות פדופיליה ברחבי הארץ, עצרה המשטרה את אופיר גלוקסמן, גרוש ואב לילד מאור יהודה, בחשד כי הציע לילדות קטנות לדגמן עבור מותג משחק היצירה "סליים", כשפועל תקף אותן מינית

משטרת ישראל חשפה ועצרה לפנות בוקר חברי כנופיה שהטילה בחודשים האחרונים את אימתה על אזרחים ועסקים נורמטיביים בעיר נצרת, 11 במרץ 2018. דוברות המשטרה, מערכת וואלה! NEWS
אילוסטרציה/מערכת וואלה! NEWS, דוברות המשטרה

המשטרה סבורה שהצליחה ללכוד את "פדופיל הסליים", אשר על פי החשד תקף מינית ילדות קטנות, תוך שהוא מציע להן לדגמן עבור משווקי משחק היצירה הפופולרי "סליים". הבוקר (שני) האריך בית המשפט בתל אביב את מעצר החשוד, תושב אור יהודה, בחמישה ימים.

מהחקירה עולה כי התוקף, אופיר גלוקסמן, גרוש ואב לילד קטן בעל חברת שליחויות, פעל משנת 2013 לפחות. התלונה הראשונה אודותיו הגיעה בשנת 2013 מהורי ילדה בנהריה, אז נעצר החשוד אך בשל קושי הילדה להצביע עליו ועל מעשיו הוא שוחרר והתיק נגדו נסגר.

אלא שלאחרונה, החלו להגיע תלונות ודיווחים של ילדות כי הוטרדו מינית על ידי אלמוני שנהג להגיע ברכבו הפרטי לבתי ספר בצפון תל אביב ובאזורים נוספים ברחבי גוש דן. על פי החשד, גלוקסמן היה מאתר ילדות קטנות ומציע להן לדגמן עבור מוצר ה"סליים", שהנו מבוקש ונפוץ מאוד בקרב הילדים ובני הנוער. החשוד ניסה לפתות את הילדות להיכנס למכוניתו ובכמה מהאירועים הציע להן סכומי כסף.

במשטרה הבינו שלתלונות יש מכנה משותף ודפוס פעולה זהה, ופעלו לאיתור החשוד.
בחקירתו, קשר עצמו גלוקסמן לחשדות וטען כי הוא סובל מדחף בלתי נשלט. לטענתו, הוא זקוק לטיפול, אך במשטרה סבורים כי החשוד פעל באופן מודע למעשיו.

במקביל, החלו במשטרה לחקור את מכשיר הטלפון של גלוקסמן כדי לבדוק אם היה נוכח בזירות נוספות של פשעי מין בארץ. במסגרת הבדיקה, אותר תיק החקירה שנסגר בנהריה לפני כחמש שנים, ואתמול נפתח מחדש כאשר חוקרי המשטרה הצליחו לתשאל באמצעות חוקרת ילדים את הילדה שהותקפה, וכן את הוריה.


עוד בוואלה! NEWS
פרסום ראשון: שלמה פילבר, עד המדינה נגד נתניהו, במגעים לייעץ לבנט ושקד
"מושחתים הביתה": מהומה בדיון בתביעת הדיבה של יאיר נתניהו
במחאה על מעצר עריק: חרדים קיצוניים חוסמים את ציר ז'בוטינסקי בבני ברק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully