וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באקדחים שלופים ולבוש אזרחי: תיעוד מעצר חשוד בידי מסתערבים

חשוד בשנות ה-30 לחייו נעצר בכפר הפלסטיני בידו מערבית לירושלים, לאחר שפרץ מחסום וסיכן את חיי הלוחמים שהיו בו. כוח מסתערבים של משמר הגבול איתר אותו בכפר, ועצר אותו סמוך למקום עבודתו

דוברות משטרת ישראל

כוח מסתערבים של משמר הגבול עצר אתמול (רביעי) חשוד שפרץ את מחסום א-זעיים לכיוון ירושלים, תוך שהוא מסכן את חיי הלוחמים במקום. החשוד נמלט מהמקום לכפר הפלסטיני בידו ממערב לבירה שם התגורר, ונעצר על ידי מסתערבים באקדחים שלופים ובלבוש אזרחי.

לאחר פריצת המחסום, נכנסו לוחמים יחידת המסתערבים של משמר הגבול ירושלים לכפר בידו בכוחות סמויים וגלויים, ופעלו לאיתור החשוד. כשאיתרו הכוחות את החשוד במקום עבודתו ניתן האות לביצוע המעצר על ידי הכוחות הסמויים שהיו בקרבתו ואז עם הגעה של כוחות גלויים בכדי לאבטח את פעילות המעצר ולשמור על הלוחמים.

"מדובר במבצע שמחייב פעולות רבות אך במידה ואנו נדרשים לפעול בלוח זמנים צפוף אנו יודעים לבצע מעצרים מהסוג הזה תוך זמן קצר", אמר קצין שהשתתף במעצר. מהמשטרה נמסר כי הפעילות מוכיחה שהזרוע הארוכה של משטרת ישראל לרבות היחידות המיוחדות של מג"ב תגיע לכל מקום. החשוד בשנות ה- 30 לחייו תושב בידו נעצר להמשך חקירה במשטרת ישראל.

עוד בוואלה! NEWS:
משטרת איטליה פירקה את הנהגת המאפיה הסיציליאנית
ברזיל: נעצר הישראלי החשוד שניהל רשת בינלאומית לסחר בסמים
בתום מצוד: "האח הפדופיל" הצליח להימלט מפיקוח - ונתפס

מסתערבים של משמר הגבול עצרו חשוד בכפר הפלסטיני בידו, 5 בדצמבר 2018. דוברות משטרת ישראל
מעצר בכפר/דוברות משטרת ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully