וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: נעצר הישראלי החשוד שניהל רשת בינלאומית לסחר בסמים

הרשויות במדינה עצרו את דניאל טרייגר החשוד שעמד בראש רשת סחר בסמים והצליח להימלט לאמריקה הלטינית. טרייגר נעצר תחילה בבוליביה, גורש לפרגוואי, ומשם לברזיל. בשלב מסוים הצליח לחמוק משומריו, ונתפס רק בתום מצוד אחריו

מערכת וואלה!

משטרת סאו פאולו שבברזיל עצרה הלילה (חמישי) את דניאל טרייגר, ישראלי החשוד שעמד בראש רשת הברחת סמים והצליח להימלט. על פי כלי תקשורת באמריקה הלטינית, טרייגר נעצר אתמול מחדש לאחר שהצליח להימלט טרם הסגרתו.

תחילה, כוח משטרה בבוליביה עצר את טרייגר ולאחר מכן הוא גורש לפרגוואי. משם הועבר טרייגר לברזיל והמתין במלון להטסתו לישראל. אולם בהמשך, הוא הצליח לברוח משומריו, ונתפס רק בתום מצוד אחריו.

עוד בוואלה! NEWS:
הדרישה הקטארית והציוץ של השגריר: מאחורי הקלעים של העברת הכסף לחמאס
מגן צפוני | קציני יוניפי"ל התחייבו: נבדוק מנהרות חיזבאללה בשטח לבנון
רמזורים מקולקלים, חסימות כבישים: החורף הגיע בסערה | צפו במכ"ם גשם

מעצרו המחודש של טרייגר פרגוואי. משטרת פרגוואי, מערכת וואלה!
מעצרו של טרייגר באמריקה הלטינית/מערכת וואלה!, משטרת פרגוואי

מעצרו של טרייגר בא כיומיים לאחר שהמשטרה הכריזה כי נאספו ריאיות נגד 37 תושבי הדרום שנעצרו במהלך פשיטה של ימ"ר לכיש ויחידות מיוחדות נוספות של המשטרה. העצורים חשודים בעסקאות סמים, סחר בנשק ורימונים וכן בעבירות אלימות. בית משפט השלום באשקלון האריך את מעצרם.

במהלך החודשים האחרונים פעל בקרב החשודים סוכן סמוי, צעיר בשנות ה-30 לחייו. פעילותו התמקדה באשדוד וסביבתה והובילה לחשיפת הפרשה. הסוכן הצליח לרכוש מהחשודים כלי נשק ולסחור בסמים בין היתר מסוג חשיש, קוקאין ו-MDMA. חלק מהחשודים, על פי המשטרה, משתייכים לארגון פשיעה בדרום.

"מחלק הסוכנים ביחידה המרכזית של מרחב לכיש פעל בתעוזה רבה וביצירתיות והצליח לסכל יבוא של סמים מסוכנים שיועדו להגיע אל תחומי המרחב", אמר מפקד המחוז הדרומי במשטרה, ניצב מוטי כהן במהלך תדרוך לקראת המעצרים. "פעילות משטרתית זו המאופיינת בתחכום רב ושילוב זרועות בין משטרת ישראל למשטרות בעולם, הנה נדבך נוסף במאבק הרצוף כנגד עבירות ייבוא וסחר בסמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully