וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חומות יריחו הופלו בידי חייזרים? הטענה הביזארית החדשה שתשמע לכם הגיונית

18.12.2018 / 8:33

על פי הסיפור המקראי אלה היו תקיעות השופר שהובילו לנפילת חומות יריחו - אולם מאחר שקול שופרות במקסימום יכול לשבור כמה זכוכיות, חוקרים עלו על תיאוריה שגורסת שחומות העיר הגדולות נפלו כתוצאה משימוש בנשק מתקדם שפותח בידי חייזרים

BLAZE

האם חומות יריחו הופלו בידי חייזרים? חכו רגע לפני שאתם מבטלים לחלוטין את התאוריה הביזארית הזאת. על פי הסיפור המקראי, אלוהים ציווה על יהושע להקיף את חומות העיר במשך שבעה ימים - כששבעה כהנים תוקעים בשופרות ומאחוריהם ארון הברית ויתר בני עם ישראל. ביום האחרון, לאחר שנשמע קול השופר, חומות העיר נפלו - מה שאפשר לבני ישראל לכבוש את העיר. המאמינים סבורים שזה היה כוחו של אלוהים שהביא להרס החומות, אולם תאורטיקנים חובבי טכנולוגיה טוענים שלא היו אלה השופרות או האל שאחראים לזה - אלא טכנולוגיה מתקדמת של חוצנים שהוסתרה בארון הברית.

התאורטיקנים מנסים לאחרונה לספק לנו כמה וכמה "ראיות" לכך שהחייזרים כבר ביקרו בכדור הארץ לפני אלפי שנים. הם טענו שהחייזרים בנו את הפירמידות במצריים ואת מבני מאצ'ו פיצ'ו ושהם למעשה המלאכים המוזכרים בתנ"ך. כעת הם טוענים שאלה סיפקו במעמד הר סיני, בנוסף לעשרת הדברות, נשק קולי מתקדם שסייע לבני ישראל להפיל את חומות יריחו. בפרק בתכנית של ערותץ ההיסטוריה "חייזרים מן העבר" ששודר החודש, בחנו את תיאורית "הטכנולוגיה הזרה" עליה רבים רומזים לאחרונה. "הרעיון שסוג מסוים של נשק קולי מתקדם שימש להרס החומות הגדולות והעבות האלה כדי לאפשר לבני ישראל להשתלט על העיר הוא מרתק מאוד", אמר הסופר דייוויד צ'יילדרס בפרק, "לבני ישראל ודאי היה נשק בעל עצמה שפותח בידי טכנולוגיה חוצנית".

חומות יריחו הופלו על ידי חייזרים?. צילום מסך
חומות יריחו הופלו בידי נשק מתקדם שיצרו החייזרים?/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הראיות מתחזקות: נמצא המיקום של ארון הברית הקדוש המקורי?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully