וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תושבי האי לא מבינים שיש עדיין ענקים שחיים ביניהם"

6.12.2018 / 8:24

במשך שנים רבות חיו, או אפילו עדיין חיים, ענקים באיי שלמה באוקיינוס הפסיפי - כך טוען חוקר אוסטרלי שגבה עדויות מבני האי והופתע לגלות שהם לא מתרגשים מהמצאות היצורים בגובה 4.5 מטרים שחיו לידם

Do Giants Exist? The Giant's Of Solomon Islands/Do Giants Exist? The Giant's Of Solomon Islands - Paranormal Junkie

האם ישנם גזע של בני אדם ענקים שחיו אי פעם על כדור הארץ?. לאחרונה פורסם ב-notfromearth.org כי קיימות עדויות חדשות רבות להמצאותם של הענקים באיי שלמה שנמצאים באוקיינוס הפסיפי.

חוקר של האיים בשם מריוס בויראיון, ממוצא אוסטרלי, חקר את נושא הענקים באיים במשך מספר שנים. הוא עבד באי עצמו כטייס הליקופטר ומכונאי, ובנוסף נשא לאישה את אחת מבנות המקום. הוא פרסם ספר על המיסתורין סביב האיים, בו הוא מביא את סיפורם של רבים מבני המקום, ביניהם אשתו, ושם מופיעות העדויות החותכות שמספרות על יצורים בגובה 4.5 מטר שהסתובבו או עדיין מסתובבים באי.

עוד בנושא:

הרשת סוערת: האם שני ענקים תועדו בגוגל סטריט וויו?
דינוזאורים רצחניים ויונק בגובה 6 מטרים: החיות המפלצתיות שיתכן שלא נכחדו

צפו ושיפטו בעצמכם

בספרו של בויראיון, "המסתורין סביב איי שלמה" מופיעה עדות מפני מספר תושבים שבמשך שנים הסתובבו סביבם במשך שנים וגובהם היה כשלושה מטרים. הענקים הגואדלקנלים, כפי שהם מכונים, היו בעלי שיער שחור, חום או אדום, גבות עבות, עיניים אדומות, אף נפוח ופה רחב. התיאור הזה מתאים מאוד לציור הזה בו מתאר הארי טראמבור את האוראנג דאלאם, הענק המלזי.

עוד באותו נושא

טענה ביזארית: "הצבא האמריקאי הרג יצור ג'ינג'י מפלצתי - שמופיע בתנ"ך"

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • איי שלמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully