וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינוזאורים רצחניים ויונק בגובה 6 מטרים: החיות המפלצתיות שיתכן שלא נכחדו

3.9.2018 / 0:11

אחרי התמונות שרמזו על קיומו של כריש פרהיסטורי במשקל 100 טון, ישנם תיאורטיקנים שטוענים לקיומם של ייצורים מפחידים לא פחות שכוללים גם קוף ענק שמתנשא לגובה של כמעט 3 מטרים וזוחל ימי מפלצתי

צילום מסך

בסרטון - האם התיעוד של המפלצת הימית הזו הוא למעשה פלזיוזאוריה - ששרד מתקופת הדינוזאורים?

לפני כמה ימים חשפנו בפניכם סרטון שסיפק רמזים לקיומו של כריש המגלודון, כריש מפלצת אימתני בגודל עצום, שנחשב לכריש הגדול ביותר שחי אי-פעם ויכול להגיע למשקל של 100 טונות והיה טורף בלתי עציר ומאיים לפני מיליוני שנה. ישנם תיאורטיקנים שמאמינים שהמפלצת הימית עדיין נמצאת אי שם באוקיינוס. מפחיד? מה שמפחיד יותר היא הסברה שהמגלודון הוא לא הייצור העתיק היחיד שעדיין חי בימינו ותתפלאו, יש אפילו מפחידים ממנו, כך לפחות על פי הדיווח של ה"דיילי סטאר".

עוד בנושא:

התמונות שמוכיחות: כריש פרהיסטורי מפלצתי במשקל 100 טונות עדיין חי במצולות?
איזה פחד: נלכד כריש עתיק, מסתורי ונדיר בעל 300 שיניים

1. המגתריום

מגתריום - עצלן קרקע ענק שנכחד מהעולם. מערכת וואלה! NEWS
כן. העצלן הענק הזה חי יחד עם בני אדם/מערכת וואלה! NEWS

הייצור הענק שהתנשא לגובה של 6 מטרים, היה אחד היונקים הגדולים ביותר שאי פעם חיו על כדור הארץ והוא גם היה מסוגל לעמוד על רגליו האחוריות כשהיה צריך. העצלן הענק הזה שקל 4 טונות וכמו פיל גדול ומודרני, הוא היה מצוייד בציפורניים ענקיות. על פי ההנחה הנפוצה בקרב מדענים החיה הזו נכחדה על ידי בני האדם בדרום אפריקה לפני כ-10,000 שנה.

כך היה נראה המגתריום

אך ישנם כאלה שבטוחים שהייצור המאיים עדיין קיים וחי לו במעמקי הג'ונגלים של דרום אמריקה. ישנה גם טענה (לא מוכחת כמובן) שב-1937 החיה הזו יצאה להשתוללות בברזיל שבמהלכה היא הרגה יותר מ-100 פרות.

שלד של מגתריום מול אדם. LadyofHats - took the photo on the "Muséum national d'Histoire naturelle, Paris, מערכת וואלה! NEWS
שלד של מגתריום ליד בנאדם/מערכת וואלה! NEWS, LadyofHats - took the photo on the "Muséum national d'Histoire naturelle, Paris

2. הגיגנטופיתקוס

Gigantopithecus - גיגנטופיתקוס. .eartharchives.org, אתר רשמי
קוף ענק שלא תרצו להיתקל בו/אתר רשמי, .eartharchives.org

מדובר בקוף היונק הגדול ביותר שאי פעם חי והגיע לגובה של כ-3 מטרים ומשקל של כמעט חצי טון. על פי הסברה הוא היה קיים עד לפני 100 אלף שנים באיזור שכיום שוכנות בו הודו, וייטנאם, סין ואינדונזיה. בשנים האחרונות חוקרים מצאו כי הקוף הענק נזון בעיקר מבמבוק ופירות, יוחי על דאטה מאוד נוקשה וחסרת כל גמישות - ולכן כשסירב להסתגל למקורות מזון צמחיים יותר - הוא נכחד.

איך נכחד הגיגנטופיתקוס?

לעומת זאת, ישנה תיאוריה שגורסת שהייצור הזה עדיין מהלך על כדור הארץ. כמה מן המאמינים בקיומם של היטי והביגפוט ניסו להסבירם כקופי גיגנטופיתקוס אשר שרדו עד היום, אף שאין לכך ראיות ממשיות כלשהן. למרות זאת, יש מי שבטוח שהוא לא נכחד, בגלל התנאים של עידן הקרח והקרחונים הענקים שהפכו לגשרים שמחברים בין אסיה לצפון אמריקה ואפשרו לראשוני בני האדם הקדום וחיות אחרות לעבור לפני עשרות אלפי שנים. האם הגיגנטופיתקוס הצטרף למסע?

האם זהו בעצם המקור לאגדות על ביגפוט?

התיעוד הכי מפורסם של ביגפוט צולם ב-1967/Roger Patterson

3. פלזיוזאוריה

פלזיוזאוריה. AP
הפלזיוזאוריה במים/AP

הזוחל הימי הקדום הזה חי בתקופת הדינוזאורים (מתקופת היורה ועד הקרטיקון) עם צוואר ארוך, גוף מאסיבי וסנפירים דמויי משוט, שבעזרתם חתר במי הים כדרך שמשייטים כיום הצבים במים והלך על היבשה כמו כלבי ים. הענק הימי הזה היה טורף קטלני ש\אכל בעיקר דגים, אבל לפעמים צד חיות גדולות יותר ואפילו דינוזאורים יבשתיים היו חלק מהתפריט שלו.

כל מה שידוע על הפלזיוזאוריה

פלזיוזאוריה. Jens Kalaene, AP
שלד מאובן של פלזיוזאוריה/AP, Jens Kalaene

למרות שהחיה הזו נראתה לאחרונה לפני יותר מ-66 מיליון שנים, הפלזיוזאוריה :זוהתה" לא פעם כמי שעמודת מאחורי תצפיות של מפלצות ימיות שונות ברחבי העולם - בדיוק כמו המפלצת מלוך נס וייצורים ימיים נוספים שנצפים מדי פעם באגמים בצפון אמריקה. מדענים כמובן הפריכו את התיאוריה שלפיה הפלזיוזאוריה שרדה את ההכחדה ההמונית, אבל חובבי הקונספירציות לא ממש משוכנעים בכך ומאמינים שהיא חיה וקיימת איפשהו עד ימינו אנו.

ואולי המפלצת מלוך נסה היא בעצם פלזיוזאוריה?

תיעוד של המפלצת מלוך נס/יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully