וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טענה ביזארית: "הצבא האמריקאי הרג יצור ג'ינג'י מפלצתי - שמופיע בתנ"ך"

2.8.2018 / 0:09

עדויות של חיילים במלחמה באפגניסטן טוענות כי במפגש בקנדהר, נתקל כוח מיוחד של הצבא האמריקאי בענק מימי המקרא שגובהו נע בין שלושה וחצי לארבעה וחצי מטרים. הכוח איבד את אחד החיילים אך הצליח להרוג את המפלצת

אתר רשמי

הרשתות החברתיות עוסקות בימים אלה בשמועה קונספרטיבית במיוחד שטוענת כי הכוחות המיוחדים של צבא ארצות הברית הרגו במהלך המלחמה באפגניסטן איש מפלצת ענק שגובהו לפחות שלושה וחצי מטרים, ועל פי עדות אחרת ארבעה וחצי מטרים. אם זה לא מספיק, יש מי שטועםן שמדובר בנפיל - אותו יצור מיתולוגי שלפי התרבות היהודית הוא מלאך שנפל מהשמיים.השמועות הללו נפוצו בתחילה בזמן השיא של המלחמה באמצע שנות ה-2000, אך גססו עד לפני שנתיים כשסרט של הבמאי האיטלקי L.A מאזולי עסק בנושא.

מאזולי, שנודע בעיקר בעיסוקיו בחייזרים וביצורים המיתולוגיים-מקראיים הנקראים נפילים, ראיין מספר חיילים שלטענתם היו חלק מהמפגש עם אותו איש/מפלצת. לפי עדוויות שלהם, קיומה של המפלצת הייתה ידועה לאנשי הצבא עוד לפני המפגש עמם, והם נתקלו בה במהלך חיפוש אחר כוח שאבד עמו הקשר. "המפלצת הייתה בגודל של שלושה בני אדם, עם עוד אצבעות וזרועות שאחזו בחרב או כידון ענקי", טען אחד החיילים שהתראיין בזהות חסויה.


עוד ב"אסור לפספס":

תעלומת המומייה נפתרה: חוקרים גילו מהן עצמות ה"חייזר"
השודד הזה גילה בדרך הכואבת שהתעסק עם האישה הלא נכונה
שף חושף סוד לצליית תפוחי אדמה - והטעויות שלכם

חיילים באפגניסטן מול מפלצת אדם. אתר רשמי
"מפלצת עם זקן אדום ושיער ארוך"/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully