וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומת המומייה נפתרה: חוקרים קבעו למי שייכות עצמות ה"חייזר"

31.7.2018 / 6:51

בשנת 2003 נמצאו במדבר אטאקמה שבצ'ילה שרידים של עובר, שהסעירו מאז מדענים ואנשים ברחבי העולם. מחקרים חדשים הוכיחו - מדובר בטרגדיה שעשויה לעזור לרפא אנשים שנפצעו בצורה קשה

Sirius Official Trailer (2013) - UFO, Extraterrestrials, Alternative Energy Documentary/Apple

תעלומת המומייה שממשיכה להעסיק את העולם המדעי 15 שנים אחרי שנמצאה, מגיעה ככל הנראה לסיומה. השלד הזעיר שנמצא במדבר אטאקמה שבצ'ילה בשנת 2003 הסעיר מאז מדענים וסקרנים רבים ברחבי העולם, שניסו להבין האם השרידים הם של אדם, או אולי בכלל של חייזר. המומיה, שכונתה "אתא" (קיצור של שם המדבר), שאורכה בסך הכול כ-15 ס"מ, היא כנראה של עובר, אבל מבנה עמוד השדרה שלה הוא כשל ילד בן שש. בנוסף לזה, ל"אתא" יש 10 זוגות צלעות ולא 12 וגם ראש מוארך, וכל זה יצר תעלומה גדולה.

עוד בנושא
"התגלית הגדולה של המאה ה-21": האם התגלה זן חדש של בני אדם?
מדענים טוענים: נמצאו אבותיו של המין האנושי הנכחד "ההוביט"

שרידי עובר שהתגלו במדבר בסין. צילום מסך
טרגדיה אנושית, לא חייזר/צילום מסך

השלד נמצא בשנת 2003 על ידי אוסקר מוניוז הצ'יליאני שבחן עצמים שהונחו בעיר הרפאים לה נוריה שממוקמת במדבר אטקמה. סמוך לכנסיה נטושה מצא מוניוז בגד לבד שבתוכו הונח "שלד מוזר שלא יותר גדול מ-15 סנטימטרים", כך נכתב בתחילה בעיתון הצ'יליאני שדיווח על הממצא. לייצור היו שיניים קשות, ראש מעוות ומצח בולט.

העובדה כי לשלד היו 10 צלעות ולא 12 גרמו לתיאוריות הקונספירציה להניח כי מדובר בקוף או בחייזר שהתנגש בכדור הארץ. אלא שמתחילת הניתוחים היה ברור כי מדובר בשלד של ילדה קטנה, ייתכן אישה הלוקה בגמדות, או של עובר.

עוד באותו נושא

אנשים אשכרה רוצים לשתות את הנוזל הזה, שהתגלה בתוך קבר בן 2,000 שנה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully