וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עמוק בתוך משבר": שירותי הרווחה מקריית שמונה ועד חדרה ישבתו מחר

5.12.2018 / 21:57

בשל התעלמותם של שר האוצר ושר הרווחה ועל רקע ההפגנות שנערכו בכל רחבי הארץ - הודיעו העובדים הסוציאליים על שביתה מחר במחוז הצפון. "אם לא יהיה פתרון אמיתי לתנאי העבודה, העומס וההעסקה, לא יהיו יותר שירותים סוציאליים בישראל"

הפגנת העובדים הסוציאלים בגשר המיתרים ,נובמבר 2018. רוני כנפו
הפגנת העובדים הסוציאליים, החודש/רוני כנפו

איגוד העובדים הסוציאליים הודיע היום (רביעי) על השבתת כל שירותי הרווחה מחר מקריית שמונה עד חדרה. זאת בעקבות התעלמותם של שר האוצר משה כחלון ושר הרווחה חיים כץ מהמשבר המתמשך בענף. במחלקות הרווחה ברשויות המקומיות בצפון הארץ לא תהיה קבלת קהל, לא יכתבו תסקירים לבתי המשפט, לא יתקיימו ועדות החלטה בנושא קטינים בסיכון ולא יפעלו מרכזים לטיפול באלימות במשפחה.

כמו כן ישבתו גם העובדים הסוציאליים במשרד החינוך, בביטוח הלאומי, בבתי החולים, בקופות החולים ובתחנות לבריאות בנפש. לא תתקיים קבלת קהל של עובדים סוציאליים במשרד הרווחה, לרבות קציני מבחן נוער, מבוגרים ומעצרים וחוקרי ילדים.

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי חשיפת וואלה! NEWS: אדרי הסיר את מועמדותו לתפקיד המפכ"ל
בנט במתקפה חריפה על נתניהו: "תתבייש לך, פעלת לפגוע באשתי"
הערכה במשטרה: המועמד המוביל למפכ"ל - ממלא המקום ניצב מוטי כהן

הפגנת העובדים הסוציאלים בגשר המיתרים ,נובמבר 2018. רוני כנפו
הפגנת העובדים הסוציאליים, החודש/רוני כנפו

"השירותים החברתיים בישראל הם לא על סף קריסה - הם עמוק בתוך המשבר", אמרה יו"ר איגוד העובדים הסוציאליים, ענבל חרמוני. "לא מצליחים לאייש מאות משרות קיימות בלשכות הרווחה ברשויות המקומיות במשך שנה ושנתיים בגלל תנאי העבודה הירודים והשכר הנמוך. העובדות הסוציאליות צריכות להתפרנס בכבוד ולא להפוך לשק חבטות. אם לא יהיה פתרון אמיתי לתנאי העבודה, העומס וההעסקה, לא יהיו יותר שירותים סוציאליים בישראל. אנחנו דורשים כניסה מידית למשא ומתן רציני עם משרדי הרווחה והאוצר על הצלת שירותי הרווחה בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully