וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט במתקפה חריפה על נתניהו: "תתבייש לך, פעלת לפגוע באשתי"

5.12.2018 / 21:42

מקורב לאלוביץ' חשף במהדורת "חברת החדשות" כי נתניהו ביקש ממנו לפרסם כתבה מכפישה בוואלה נגד רעייתו של בנט. בעקבות הפרסום תקף את ראש הממשלה כי "זהו מעשה נבזי ופחדני. טרחת אישית להתקשר לבעלי וואלה כדי לפגוע באשתי". הליכוד: "אין גבול לצביעות של בנט"

בזק

שר החינוך נפתלי בנט יצא הערב (רביעי) במתקפה חריפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות פרסום ב"חברת החדשות" על כך שביקש מבעלי בזק, איש העסקים שאול אלוביץ', לפרסם כתבה מכפישה נגד אשתו. "זהו מעשה נבזי ופחדני", כתב בנט בחשבון הטוויטר שלו. "צר לי עליך מר נתניהו. טרחת אישית להתקשר לבעלי וואלה כדי לפגוע באשתי. אל תתנצל בפניי, תתנצל בפני אשתי".

בתגובה כתב בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו בחשבון הפייסבוק שלו לבנט: "נו ואתה עשית אתזה מליון פעמים כנגד אמא שלי עם נוני מוזס ועם כל עורך של כל כלי תקשורת אפשרי במדינה. נו ו?"

מהליכוד נמסר בתגובה כי "אין גבול לצביעות של בנט, הוא זה שצריך להתנצל. עיתונאים רבים יודעים שמן הרגע שעזב את לשכת נתניהו, בנט לא הפסיק לתדרך נגד שרה נתניהו ולהשמיץ אותה בכל הזדמנות. מי שיש לו חמאה על הראש, שלא יצא לשמש".

עוד בוואלה! NEWS:
אחרי חשיפת וואלה! NEWS: אדרי הסיר את מועמדותו לתפקיד המפכ"ל
רבנים בכירים שוקלים לאסור בפומבי על הרב אלון לבוא במגע עם תלמידיו
"רות, בוצע": הרגעים הדרמטיים של חשיפת מנהרת חיזבאללה

בנט תוקף את נתניהו

הפוסט של יאיר נתניהו

מקורביו של אלוביץ', החשוד במתן שוחד לנתניהו, חשפו את גרסתו ליחסים עם ראש הממשלה והצעות המשטרה להפוך לעד מדינה. לטענתם, "נתניהו היה מתקשר לשאול להתלונן על כתבות. שאול עסוק, הוא בכלל לא נכנס לוואלה. אז הוא הציע שהדובר של ביבי ידבר ישירות עם המנכ"ל אילן ישועה או עם העורך".

"יש אתר שנכנס כל היום בראש הממשלה, שהוא גם שר התקשורת וימני", הוסיפו. "מה למען השם פסול בזה שהבעלים יבקש למתן את הביקורת על איש שהוא גם חבר שלו וגם רגולטור?". עם זאת הסבירו כי "אלוביץ' עזר לביבי רק כשחשב שהוא צודק".

ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר החינוך נפתלי בנט בישיבת ממשלה. אוגוסט 2016. אמיל סלמן, פול צלמים
מתקפה חריפה. נתניהו ובנט/פול צלמים, אמיל סלמן

בניגוד לחשד המשטרה, כי הלחצים מצד בני הזוג נתניהו פסקו עם התפוצצות הפרשה, סיפרו מקרוביו של אלוביץ' כי פיצוץ הלוויין "עמוס 6", שהיה בבעלותו, על כן השיגור בספטמבר 2016 הוא שהביא לסיומם. "הוא היה מדוכא", אמרו. "אחרי כמה שעות טלפון מביבי. שאול חשב, 'הוא בטח מתקשר לנחן אותי'. ואז ביבי אומר לו: 'שמע, יש משהו שכתבו בוואלה, תתקן'. שם שאול החליט שמספיק ודי".

עוד סיפרו המקורבים על פגישה לילית עם יועץ התקשורת לשעבר של נתניהו, ניר חפץ, רגע לפני פרוץ הפרשה. לדבריהם, "בסוף דצמבר 2016 התחילו לרוץ שמועות על תיק 2000. ערב אחד מגיע אליהם ניר חפץ הביתה, כולו היסטרי. עכשיו, חפץ עצמו אמר שביבי ושרה היו הורגים אותו לו ידעו שהוא שם". מקובי אלוביץ' העידו כי "חפץ אמר שהוא בבלפור והזוג הסתגר בחדר לנחש מה הפרשה, והוא, ניר, חושב שזה סיפור וואלה. הוא ביקש למחוק את כל התיעוד של השיחות. אבל הם לא מחקו כלום. שיבוש חקירה? אין שיבוש כי נתניהו לא ידע ואין חקירה כי היא נפתחה רק שנה אחרי".

(עדכון ראשון: 21:14)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully