וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבנים בכירים שוקלים לאסור בפומבי על הרב אלון לבוא במגע עם תלמידיו

5.12.2018 / 17:15

לוואלה! NEWS נודע כי בעקבות פרסום התלונות נגד הרב מוטי אלון, בפורום הרבנים שוקלים צעדים פומביים נוספים נגדו. עם זאת, טרם התקבלה החלטה סופית. הרב אלון ממשיך לשמור על שתיקתו

מוטי אלון אחרי גזר הדין. נועם מושקוביץ
בפורום הרבנים שוקלים צעדים פומביים נגדו. אלון, 2013/נועם מושקוביץ

פורום הרבנים שעוסק בתלונות נגד הרב מוטי אלון שוקל להוציא הודעה משותפת על הפרשה, שבה יצהירו כי על הרב אלון אסור לבוא יותר במגע עם תלמידיו - כך נודע היום (רביעי) לוואלה! NEWS. עד כה לא התקבלה החלטה סופית של הרבנים, וכעת, לאחר פרסום הפרשה, הם שוקלים צעדים פומביים נוספים נגד הרב אלון. ככל שצעד זה ייצא לפועל, מדובר בהחלטה דרמטית שעשויה להוביל באופן סופי לסיום הנהגתו של הרב אלון בציבור הדתי-לאומי.

הרבנים שעסקו בתלונות נגד הרב אלון הם הרב חיים דרוקמן, הרב שמואל אליהו והרב יעקב אריאל. השלושה, מבכירי הרבנים בציונות הדתית, התוודעו לאחרונה לפרשה לאחר שהגיעו אליהם תלונות נגד הרב אלון, בהם תלונה מרכזית של צעיר לפיה, במהלך מפגשים עם רבו הוא פגע בו מינית. הצעיר הציג בפני הרבנים תיעוד המוכיח את טענותיו, אך סירב לפנות למשטרה וביקש מהם לטפל בכך.

לרב אלון, ששומר עד כה על שתיקה, ידוע שהתיעוד שלו נמצא בידי הרבנים. שלשום הוא נפגש עמם ובפגישה סוכם כי יפסיק לאלתר את פעילותו הציבורית כרב או את קבלת הקהל שעורך לייעוץ פרטי. בנוסף, סוכם כי הרב יפנה לקבלת טיפול מקצועי. הרכב הרבנים כולל כאמור גם את הרב דרוקמן שהיה התומך המשמעותי שלו בפרשה הקודמת.

עוד בוואלה! NEWS:
החשד: אדרי ובוחנת הפוליגרף שיתפו פעולה לשיבוש עבודת ועדת גולדברג
"רות, בוצע": הרגעים הדרמטיים של חשיפת מנהרת חיזבאללה
ארה"ב הציבה אולטימטום לרוסיה; פוטין: נגיב אם תפרוש מהסכם הגרעין

גזר דין לרב מוטי אלון, דצמבר 2013. נועם מושקוביץ
שומר על שתיקה. אלון בבית המשפט, 2013/נועם מושקוביץ

הפרשה הקודמת שבה היה מעורב אלון, לשעבר רב "ישיבת הכותל", הסתיימה בחודש דצמבר 2013 אז נגזרו עליו שישה חודשי עבודות שירות בגין ביצוע מעשים מגונים בקטין בשני מקרים. הוא נדון ל-15 חודשי מאסר על תנאי ופיצוי של עשרת אלפים שקלים למתלונן. אלון ניסה לאורך הפרשה לקעקע את אמינותו של פורום תקנה שעסק בתלונות נגדו, ומקורביו אף איימו במקרים מסוימים על חברי הפורום.

אתמול נחשף כי הצעיר שהתלונן לאחרונה לרבנים סיפר כי יצר קשר עם הרב אלון במטרה להתייעץ איתו, בשל מצוקה שבה הוא היה נתון. לדבריו, הם נפגשו כמה פעמים, אך הפגישות קיבלו אופי מיני, באופן שהביך את הצעיר ופגע בו. כפי הנראה, הוא החליט לתעד חלק מהמפגשים - תיעוד שהוצג בפני פורום הרבנים. עדות הצעיר הותירה רושם אמין על חברי הפורום, שהציעו לו להתלונן במשטרה או לקיים תהליך מול פורום תקנה תוך יידוע היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. הצעיר העדיף לפנות לרבנים אחרים, כדי שאלו יוקיעו את הרב אלון.

  • עוד באותו נושא:
  • מוטי אלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully