וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השגרה נשמרת": בעלי עסקי תיירות בצפון לא מתרגשים מהמבצע הצבאי

5.12.2018 / 22:30

יממה לתחילת מבצע "מגן צפוני" בגבול לבנון ובענף התיירות ציינו כי הישראלים מבינים שאין חשש לפקוד את אתרי הצפון. בעלי העסקים סיפרו כי רוב המבקרים מגיעים וכי למבצע אין השפעה על אורח החיים בגליל. "מוכנים לספוג את הפגיעה הכלכלית כל עוד נדע שנטרלו את המנהרות"

דובר צה"ל

בעלי עסקי התיירות בצפון הבהירו היום (רביעי) כי אין שינויים בענף בעקבות מבצע "מגן צפוני" שנפתח אתמול בגבול לבנון. כושי לוי, יו"ר עמותת התיירות "ארץ הגליל", ציין כי הישראלים מבינים שאין חשש להגיע לגליל העליון וכי למבצע אין כל השפעה על אורח החיים באזור. "אנשים מתקשרים ומבררים מה המצב", סיפר לוי. "אחרי שהם מבינים שהשגרה נשמרת, רובם הגדול נרגע ונשאר בתכנית המקורית".

בחברה להגנת הטבע ציינו כי למבצע בגבול לא הייתה השפעה על ההזמנות לאירוח בבתי ספר שדה בגליל. עם זאת, בעלי הצימרים העידו על מגמה מעט שונה. ליאור בז, בעלים של צימר במטולה, הסביר כי חופשת החנוכה לא בולטת בהיבט התיירותי. לדבריו, עם ההודעה על המבצע קיבל שיחות טלפון ממבקרים: "הם מביעים חשש, אבל הרוב מגיעים. אלו שמבטלים מתעניינים בעיקר במדיניות הביטולים".

עוד בוואלה! NEWS:
החשד: אדרי ובוחנת הפוליגרף שיתפו פעולה לשיבוש עבודת ועדת גולדברג
"רות, בוצע": הרגעים הדרמטיים של חשיפת מנהרת חיזבאללה
רבנים בכירים שוקלים לאסור בפומבי על הרב אלון לבוא במגע עם תלמידיו

צימרים באפיק. ארנולד בר,
"מביעים חשש, אך הרוב מגיעים". צימרים/ארנולד בר
חקלאים באצבע הגליל בכילה בגבול לבנון. ראובן קסטרו, ראובן קסטרו
אצבע הגליל על רקע גבול לבנון/ראובן קסטרו, ראובן קסטרו

אמיר שושני, בעלים של כמה צימרים בעיר, סיפר אף הוא כי עם תחילת הדיווחים על ההתרחשות בגבול התחילו להגיע ביטולים. עם זאת, הדגיש שושני כי הם "מוכנים לספוג את הפגיעה הכלכלית כל עוד נדע שנטרלו את המנהרות".

בתוך כך, הדגיש לוי כי השינויים במגמות בענף התיירות גדולים מהמבצע הצבאי. לטענתו, רפורמת "השמיים הפתוחים" של משרד התחבורה. "ענף התיירות בישראל הושפע נוכח השינוי הזה ומי שלא התאים את עצמו נמצא במצב קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully